• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Loppan boppan

jacao skrev 2011-09-02 18:15:21 följande:
    Jag är så sugen på den men dottern hade Molos rosa förra året så det känns lite "tjatigt" men det ser ut att vara en riktigt härlig färg, så det kan nog bli en sån iaf
    Jättefin! 
    Tack Solig
    Tessie2022 skrev 2011-09-02 18:39:48 följande:

Loppan boppan: Superfin !

• Mysaaan

är såå sugen på en molo vinteroverall, tips på bästa pris var man kan köpa dom och hur är de i strl?

• Catt

Ni som har koll på läget, finns det någon affär i Malmö som säljer Molo och eller Småfolk?

• jean1

Hej!

Velar fram och tillbaka om jag ska köpa Molos eller Pops vinteroverall till dottern som blir 2 år i vinter. De sägs vara likvärdiga i kvalité och priset är ju samma. Gillar årets lila från Molo skarpt men tycker det inte känns lika lätt att hitta matchande mössor etc till Molo, har jag fel? Pop har ju en hel uppsättning av allt man behöver i matchande färger vilket gör det ganska enkelt..

Ni som haft båda märken, vilken skulle ni ha valt? Kom gärna med matcningstips på mössa och handskar till Molo också. (Förutom deras egna då)     

• Loppan boppan
    jean1 skrev 2011-09-04 16:15:02 följande:
    Hej!

Velar fram och tillbaka om jag ska köpa Molos eller Pops vinteroverall till dottern som blir 2 år i vinter. De sägs vara likvärdiga i kvalité och priset är ju samma. Gillar årets lila från Molo skarpt men tycker det inte känns lika lätt att hitta matchande mössor etc till Molo, har jag fel? Pop har ju en hel uppsättning av allt man behöver i matchande färger vilket gör det ganska enkelt..

Ni som haft båda märken, vilken skulle ni ha valt? Kom gärna med matcningstips på mössa och handskar till Molo också. (Förutom deras egna då)     
    Svart matchar allt
  • Saraia
    jean1 skrev 2011-09-04 16:15:02 följande:
    Hej!

velar själv ang overall t mellantjejen - pop molo el fix.... Lila el rosa i alla fall! Lila har stortjejen haft på jacka nu tre el fyra år i rad o hon har bla haft molos svarta mössa m vita stjärnor till och den lila m orange/röda stjärnor.
    Tre flickor f.-04 -06 o -10
  • anette 81
    WTF skrev 2011-09-05 21:28:48 följande:
    Lillman var enda ungen hos dagmamman idag som var helt torr och inte behövdes bytas på i sina regnkläder efter dagens skyfall, Molo givetvis!
    molo regnkläder? vilka då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17