• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    Bellbox skrev 2011-09-10 21:35:50 följande:
    (salgen)

Hur långt innan dagen går de ut med informationen om exakt dag? Får man det via mail om man anmält sig till deras nyhetsmail??

(hoppas nån vill svara)   
    Ja, om du är anmäld för nyhetsbrevet kommer det med mailen, tror att de senaste gångerna har det kommit ca 5 dagar innan
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Bellbox
    Busbellan skrev 2011-09-10 21:45:39 följande:
    Ja, om du är anmäld för nyhetsbrevet kommer det med mailen, tror att de senaste gångerna har det kommit ca 5 dagar innan

Tack!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • melizza

Får jag fråga här....när man lägger in bilder på FB på säljsidan...syns bilderna för alla mina vänner elller endast för dem som är medlemmar i gruppen??

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • maggan75

Hej på er   läser mest  skriver sällan    Nu var det längesedan jag var inne på FL Öht

Såg  på annacill idag att  det kommit nytt molo  som  jag  inte sett .... en hockey tröja måste ju bara min hockey kille på 8½ år ha 

• lillronya
    maggan75 skrev 2011-09-14 19:50:18 följande:
    Hej på er   läser mest  skriver sällan    Nu var det längesedan jag var inne på FL Öht

Såg  på annacill idag att  det kommit nytt molo  som  jag  inte sett .... en hockey tröja måste ju bara min hockey kille på 8½ år ha 
    Ja den är supersnygg!
    Så det måste han.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • maggan75
    lillronya skrev 2011-09-14 19:59:05 följande:
    Ja den är supersnygg!
    Så det måste han.
    Ha ha  blev helfrälst på en gång       Måste nog köpa rallyfilten oxå .. har inga bebisar och inga på g men 
    rallyintresserad pappa  och son
  • anette 81

Molo eller pop det är frågan om årets vinteroverall, har inte en aning vad jag ska välja

• molnen

Vad gäller för Molooverallerna och körning i torkskåp ? Dagis har inte haft torkskåp så jag har inte tänkt på saken förut men nu börjar stortjejen 5-års och de har torkskåp.

• lillronya
    maggan75 skrev 2011-09-14 20:08:13 följande:
    Ha ha  blev helfrälst på en gång       Måste nog köpa rallyfilten oxå .. har inga bebisar och inga på g men 
    rallyintresserad pappa  och son
    Tycker jag du gör rätt i.
    Filten är så mysig!
    Tror Annacill lägger in tröjorna på nätet i slutet av denna veckan.
    Annars kan man ju alltid mejla en beställning.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17