• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    polstjärnan skrev 2011-09-16 10:27:18 följande:
    ni som har bättre koll än jag =)
    katvig, har  de salg också? e ju eg molo freak, men har blivit lite kär i katvig just nu...  
    ja det har dom :)
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Ms Kanga

Är MAT vantarna lika bra som Hestras? Velar vilka jag ska köpa - kan ni bestämma åt mig

Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Turbo 100726
  • Minatre

Någon som vet var jag hittar Molo vinterjacka i färgen lila, storlek 92 (färgen heter nog velvet)?? Letar mig blå i ansiktet just nu.

• Kristyr
    molnen skrev 2011-09-16 16:09:54 följande:
    Någon shop som fått in vinterns Hestravantar ?
    jag har sett på lännsport, getout bla.. googla så kanske du hittar på flera ställen.
  • Minatre
    Minatre skrev 2011-09-16 19:46:09 följande:
    Någon som vet var jag hittar Molo vinterjacka i färgen lila, storlek 92 (färgen heter nog velvet)?? Letar mig blå i ansiktet just nu.
    ingen som vet?
  • Tessie2022
    Minatre skrev 2011-09-16 19:46:09 följande:

Tyvärr hittar inte jag heller den (dock bara kollat några shoppar).. Hittar storlek 92 på "Lucky little me" men de har inte Velvet alls tyvärr - däremot andra färger.. Sigge & Juno verkar inte ha tagit in några "tjej modeller" av jackor - kanske det är så att det kommer.. Du kan ju alltid fråga då de har tagit in mindre storlekar på de jackorna som går att beställa så borde de ju i så fall även ta in mindre storlekar av andra färger/modeller 

• Minatre
    Tessie2022 skrev 2011-09-16 20:35:05 följande:

Tyvärr hittar inte jag heller den (dock bara kollat några shoppar).. Hittar storlek 92 på "Lucky little me" men de har inte Velvet alls tyvärr - däremot andra färger.. Sigge & Juno verkar inte ha tagit in några "tjej modeller" av jackor - kanske det är så att det kommer.. Du kan ju alltid fråga då de har tagit in mindre storlekar på de jackorna som går att beställa så borde de ju i så fall även ta in mindre storlekar av andra färger/modeller 

Ja, jag hittade också på LLM men tyvärr inte i den färgen. Kanske kommer in senare. Vill ju gärna ha vinterkläderna inhandlade så man kan fokusera på annan shopping
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17