• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • imsa

Idag.

Är det någon som varit där och fyndat?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • imsa

tänkte på att det här var väl en väldigt aktiv tråd... vad har hänt? finns det en annan tråd ist?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • LitenBlomma

Hejsan! Länge sen man var här, hänger mest på FB numera! Slängde in en bild på stora flickorna i BT.

Ludwig-02 Meja-08 Ida-09 Ebba-11
  • wimis
    Stora E o Lilla E skrev 2011-10-12 21:56:15 följande:
    Tack för tips. Hittade ett par gråa hos Lilla W som jag nog ska beställa, men frågar först om någon vet av en rabattkod?? Får man en om man gillar på FB?? Problemet är väl inte att hitta byxorna, utan snarare att det är så få som tar in 122/128. Hos LLM finns massor av fina färger, men de slutar på 110/116.
    Grå finns även 122/128 i min butik (www.koolaknut.se) Just nu med 100:- rabatt om du även köper en tröja till ord. pris.

MVH
    Maria på Koola Knut, som hoppas att det var ok att svara med sin egen butik?
  • Zvartaliljan
    imsa skrev 2011-10-19 00:49:28 följande:
    tänkte på att det här var väl en väldigt aktiv tråd... vad har hänt? finns det en annan tråd ist?
    ja det var en aktiv tråd men med ett fåtal personer och en massa anonyma läsare i bakgrunden....

För att vi slutat skriva i denna behöver ju inte denna tråden dö ut. Ni som vill läsa och diskuttera får ju själva visa er och skriva då. Vi svarar såklart på frågor o hjälper fortfarande till. Men mycket att denna var så väldigt aktiv var kringsnack runt kläderna och även mycket OT o det sköts på annat håll nu där vi kan hålla det privata mellan oss.
  • fröken ida

Finns det någon särskild salgtråd här på FL i år eller sköts allt prat kring det i er andra grupp Jag är lite sugen på att åka men vill inte åka helt själv

Edvin 080213 och August 110609
  • Smileycat

Tjejer...
    En fråga bara..
    Vilka "har hand om" den stängda tråden? Ni kan ju iaf tänka över mig i den kanske?
    Ok att jag inte alltid är så aktiv men har ju ändå varit med er från o till i 5år?
    Vem ska jag inboxa, så ni kanske iaf kan prata om det? Så kan jag iaf få veta sen..?

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • na96gen
    Zvartaliljan skrev 2011-10-19 15:38:15 följande:
    ja det var en aktiv tråd men med ett fåtal personer och en massa anonyma läsare i bakgrunden....

För att vi slutat skriva i denna behöver ju inte denna tråden dö ut. Ni som vill läsa och diskuttera får ju själva visa er och skriva då. Vi svarar såklart på frågor o hjälper fortfarande till. Men mycket att denna var så väldigt aktiv var kringsnack runt kläderna och även mycket OT o det sköts på annat håll nu där vi kan hålla det privata mellan oss.
    aha är det därför det är så tyst här ... saknar er
  • Maliten
    na96gen skrev 2011-10-24 11:44:45 följande:
    aha är det därför det är så tyst här ... saknar er
    Det är tyst i den andra tråden också Tror de flesta hänger på FB... Lite tråkigt
  • Maliten
    fröken ida skrev 2011-10-24 09:32:59 följande:

Finns det någon särskild salgtråd här på FL i år eller sköts allt prat kring det i er andra grupp Jag är lite sugen på att åka men vill inte åka helt själv

När salgen närmar sig brukar det skapas en särskild salgtråd. Brukar även vara en för samåk, dvs vilka dagar bilarna går och vartifrån samt om det finns platser kvar. Jättebra!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17