Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis
    Tjollabolla skrev 2011-01-10 21:43:12 följande:
    Åh himmel! Man kanske ska lägga ut 86an som ligger och skräpar!!
    Liksom heeeelt galet! Ok att den blå är finare och svårare att få tag i, Men nästan 700 kr för en jamas!!!! Denna slår ju med hästlängder Theas kossor för 400. Nästan fynd ju...
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis
    H o p e skrev 2011-01-10 21:47:41 följande:
    Har skapat en rolig liten tråd, hoppa gärna på om ni tycker det är kul!

Vad har dina barn för kläder på sig idag? *Bildtråd*

He he, du menar att du inte vill läsa:

"Idag har Wilma 4 år på sig en rosa HelloKittytröja från Lindex i stl 116, rutiga byxor i råsa, rött, orange och lite lila med. Längst ner sitter en supersöt rosett. Och så lila strumpor från ett sånt där 3-pack."

. Vadå, jätteinspirerande ju .

• Stormis
    Buttelina skrev 2011-01-10 21:50:11 följande:
    jag fick 500kr *2 för 2 nya djungelsuits och jag tyckte det var heeeel galet
    Men det var ju nån satans salg-hype . Ungefär som när handihandklänningen dök upp och jag råkade få dublett pga dig (vilket jag iofs ska tacka för eftersom det gick för 400 tror jag).
  • Stormis

Kikade på de kortärmade jr-klänningarna idag irl. De är MKT finare i modellen än baby, men ju väldigt dyra... Söt puff på ärmen och smalare/insvängd jmf m baby som är vid och rak. Baby 92 var ca 54 cm lång och jr 92/98 lika lång. Så baby är ff lite stora i stl och jr verkar vara helt normal då enl mig. 98/104 var 57 cm lång.

• Stormis
    Busbellan skrev 2011-01-11 20:39:43 följande:
    Vet du möjligtvis om det är samma modell upptill på jr-klänningarna som på de kortärmade topparna med lite puffärm?
    Fick ju hem en sån kortärmad idag och den var underbar i passformen!
    La dem inte på varandra, men de såg absolut likadana ut, så det tror jag, men kan inte lova. Tror absolut att det är värt att köpa de/det print man säkert vill ha av denna modell istf baby om man som K kommer kunna ha båda.
  • Stormis
    Mamma till Simon skrev 2011-01-11 20:54:13 följande:
    Nån som vet om man kan hämta ut paket från schenker om man bara har paketid?
     står när jag söker på det att pinkod och löpnummer skickats till mej men jag har inget fått Obestämd
    Det tror jag. Ibland visar jag löp och pin och andra gånger tar de leg endast och söker den vägen så det ska nog gå.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17