Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mammastök: jag döööör 'asg' . F'låt. Men nästan ingen har ju tagit in Katvigmössor i år och de flesta bara nån enstaka. Så we went nuts istället...

• Stormis

Tjolla är på hugget ser jag . 4 Molosar på en kväll. Hittills .

• Stormis

Molo kan som sagt ta kort om det krisar men de föredrar cash.
    Ingen med OTT-rapport? Började inte det idag?

• Stormis

Jag och Smultron åker till Baby o barn på fredagen.

• Stormis

Chokladtjosan;
    Jag bor i Vbg om det är nåt speciellt du vil veta. Är inte så bra på campingarna eftersom vi har hus så att säga . Getterön är mysigt, men inget promenadavstånd till stan. Däremot går det en båt. Apelviken mer centrumnära, men inte lika mysigt. Däremot är den större med pool, massor av aktiviteter etc. Lite mer charter typ .

• Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-06 10:54:14 följande:

VARFÖR kommer posten alltid så sent när man väntar på något särskilt?

Ingen pik eller så alltså....

1 och 1 är 3 skrev 2011-04-06 11:32:57 följande:
    WIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!! Super snajsig post i brevlådan! Nu packar jag ut i bilen och kör till jobbet!
    B-) Hjärta
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-06 19:35:08 följande:

Jag skrev redan i morse att dagen kändes bra!

Jag kom till jobbet och fick reda på att den andra tjejen i receptionen sagt upp sig, detta betyder att jag inte bara har ett grav vik tom sep 2012 utan får stanna så länge jag vill! Jag får dessutom själv bestämma hur mycke jag vill jobba, sen anställs det en ny utefter det. Känns himla bra alltså!!

Nu är frågan bara HUR mycke vill jag jobba.....

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Å leggings på det. Kan ju inte bli bättre .
  • Stormis

Fanny: Shit ETT ÅR?!?! Galet ju. Ok om alla som råkar slarva drabbas, men som sagt så finns ju mååånga med sämre omdömen igång. Min mamma blev avstängd felaktigt för en kopiegrej, men det var bara 3 mån så det var ju lite lättare att ta. Även om det var fel det med.

• Stormis

Schåkla:
    K har 104 i sin och hon är runt 96 cm. Funkar ok nu, räcker def i höst och jag tror säkert nästa vår med. Så i höst blir nog er 104 perfa. Nu är säsongen nästan över, iaf här.

• Stormis

Att Kavat skull bli exklusivt var ju som sagt som väntat. Gissar att deras försäljning avstannar ganska abrupt nu . Men det finns ju "exklusivoder" med. Jag har fått en under våren iaf (även om den säkert inte gäller längre). Puh, tur att man bor närs Skoboo/Gekås B-)

• Stormis

Inte massor med danskt, men annat fint . www.babyjunglestore.se/se/. En hel del Mini Rodini och Rockefella bl a . Väldigt trevlig innehavare med! (inte min shop, bara nöjd kund).

• Stormis
    Lalalong skrev 2011-06-13 23:18:45 följande:
    Busbellan skrev 2011-06-13 23:09:39 följande:
    Lalalong; kram!!!! Det är sjukt. Jobbigt ibland och det är ok att tycka det
    Tack ska ni ha, båda två!! {#emotions_dlg.flower}
    Snuttegumman HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
  • Stormis
    WTF skrev 2011-07-21 20:32:39 följande:
    Nu får jag snart tuppjuck, hade tänkt mig en regnbågsoverall i 98 till Lillemann (86 cm och ska enligt kurvan vara 92 i januari, hade en i 86 i fjol), men det verkar ju skilja en del på de olika årsmodellerna/gröna nyanserna. Har en Frost 104 som känns stooor nu, men blev rådd till den eftersom de är mindre än de vanliga.

Men tänker jag rätt med en 98? 92 känns litet... 

Hur tycker du 86'an satt när ni slutade använda den då? Kanske det kan vägleda dig? Du kanske hamnar lite mittimellan? Min dotter var 86 i jan ett år och då hade vi en Hummel i samma stl. den satt perfekt hela vintern. Kanske det kan vara något? En Hummel i 92?
  • Stormis
    WTF skrev 2011-07-21 21:07:39 följande:
    Den satt väl bra om han stod upp men när han böjde sig frammåt stramade den väldigt över ryggen.

Tycker ju inte att Hummeloverallerna är så snygga, och vill dessutom gärna ha en regnbåge som lite mer finoverall...

Men då borde ju 98 bli bra? De flesta tycker ju att man växer ur Molosarna pga att ärmarna blir för korta så om tom grenen var kort blir nog 98 bra .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17