Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Mammastök: jag döööör 'asg'
. F'låt. Men nästan ingen har ju tagit in Katvigmössor i år och de flesta bara nån enstaka. Så we went nuts istället...
Mammastök: jag döööör 'asg'
. F'låt. Men nästan ingen har ju tagit in Katvigmössor i år och de flesta bara nån enstaka. Så we went nuts istället...

Apropå rödvitrutigt
http://smatting.blogspot.com/
Hej hej alla, är KASS på att skriva här just nu. fastnat i FB-träsket
.
Tjolla är på hugget ser jag
. 4 Molosar på en kväll. Hittills
.
Molo kan som sagt ta kort om det krisar men de föredrar cash.
Ingen med OTT-rapport? Började inte det idag?
Jag och Smultron åker till Baby o barn på fredagen.
Chokladtjosan;
Jag bor i Vbg om det är nåt speciellt du vil veta. Är inte så bra på campingarna eftersom vi har hus så att säga
. Getterön är mysigt, men inget promenadavstånd till stan. Däremot går det en båt. Apelviken mer centrumnära, men inte lika mysigt. Däremot är den större med pool, massor av aktiviteter etc. Lite mer charter typ
.
VARFÖR kommer posten alltid så sent när man väntar på något särskilt?
Ingen pik eller så alltså.... ![]()
Jag skrev redan i morse att dagen kändes bra!
Jag kom till jobbet och fick reda på att den andra tjejen i receptionen sagt upp sig, detta betyder att jag inte bara har ett grav vik tom sep 2012 utan får stanna så länge jag vill!
Jag får dessutom själv bestämma hur mycke jag vill jobba, sen anställs det en ny utefter det. Känns himla bra alltså!!
Nu är frågan bara HUR mycke vill jag jobba.....
Fanny: Shit ETT ÅR?!?! Galet ju. Ok om alla som råkar slarva drabbas, men som sagt så finns ju mååånga med sämre omdömen igång. Min mamma blev avstängd felaktigt för en kopiegrej, men det var bara 3 mån så det var ju lite lättare att ta. Även om det var fel det med.
Schåkla:
K har 104 i sin och hon är runt 96 cm. Funkar ok nu, räcker def i höst och jag tror säkert nästa vår med. Så i höst blir nog er 104 perfa. Nu är säsongen nästan över, iaf här.
Att Kavat skull bli exklusivt var ju som sagt som väntat. Gissar att deras försäljning avstannar ganska abrupt nu
. Men det finns ju "exklusivoder" med. Jag har fått en under våren iaf (även om den säkert inte gäller längre). Puh, tur att man bor närs Skoboo/Gekås B-)
Inte massor med danskt, men annat fint
. www.babyjunglestore.se/se/. En hel del Mini Rodini och Rockefella bl a
. Väldigt trevlig innehavare med! (inte min shop, bara nöjd kund).