Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-02-14 21:00:39 följande:
    OT flickor men är det någon som har spanat på pops nya skaljackor inför våren? Lurar på köpa den blå men jag kan inte se på bilden om den är blå eller turkos? Maken ska visst köpa skaljacka till mig efter jobbet imorgon
    Äh, finns det inga rosa? Fegis...
  • Stormis
    Greksmurfen skrev 2011-02-14 21:47:20 följande:
    HAHAHA sant så sant......;)...........

lillronya: tro du melina kan ha stl 74 i ns jeansen!?!? lr blir det för stort tro du... sak mäta å väga henne imorn enligt vågen så ligger hon på 6,5kg och ca 66cm skulle ja tro.
    tro ja komemr ta 98 till max i harem både de gråa å jeansen samt camon=)
    Svante är ca 78-79 skulle jag tro och vi har precis börjat med 80. De är stora (ff i midjan, han är smal den lille...). Om hon kommer vara närmre 68 än 74 cm i vår hade jag tagit 68 nu. Så kan du ju ta 74 el 80 direkt sen på rean. Brukar ju finnas i de små stl. "Man" har inte lika baggy på tjejer heller. Inte jag iaf.
  • Stormis
    FL Lisa skrev 2011-02-20 19:16:42 följande:
    absolut. Extra smart känns det med utrop på 200 och ändå ett resevationspris som ligger någonstans över det. Kommer bli galet rik på sådana annonser

Jag undrar även lite var den är inköpt för 600 kr 
    Tungan ute. Ibland undrar man liksom .
  • Stormis

Kristyr: jag hade köpt 104 el tom 110 om du inte vill ha tight. 104 sitter ganska tight på nederdelen av benen, men lite läsare på låren.

• Stormis

Frida E: då hade jag tagit 98 om jag var du. Lurvarna är lite olika i stl, långa i ärmen, men korta om magen så det är också lite olika hur man vill att de ska sitta. Min tjej på dryga 3 år som är normalliten har 98 på sin. Hade köpt 104 om jag köper ny nu. Sen skiljer det på stl olika säsonger med (om du tänkt köpa beg på T)

• Stormis

Inte omöjligt att hon skrivit fel, har hänt förr.

• Stormis

VEM snattade den lilalila mössan ur min korg på Funkybaby Demon. Dööööööööööööööööööööd!!!!
    35 % på allt med kod sportlov för er som hittar nåt!

Elaizans mamma skrev 2011-02-27 12:27:07 följande:
    Hej. Finns det någon möjlighet att man kan gå med i fb gruppen köp och sälj? Eller den är privat? MVH Lina
    Inboxa Greksmurfen så kan hon nog släppa in dig, annars öppnas den nån timma emellanåt för att släppa in fler. Är hemlig för att man ska kunna lägga upp bilder etc utan att vanliga vänner ser.
  • Stormis
    Maureen skrev 2011-02-27 19:41:45 följande:
    Hej! Det finns tydligen en grupp på Facebook för danska barnkläder köp/sälj, är det någon som har en länk till denna? Orkar inte gå igenom nästan 5000 inlägg i denna tråd för att se om ni redan tagit upp den frågan.
    Tack på förhand!
    Den syns inte, men inboxa Greksmurfen här på FL så kan hon släppa in dig. Dvs det hjälper inte att länka för är man inte med så syns den inte.
  • Stormis

Smultron!
    Måhända att jag inte skriver här så mkt just nu, men här måste jag ju in och markera lite. Sådär, markerat .

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17