• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • jompa
    saturnina skrev 2010-05-14 20:57:19 följande:
    Hej det var länge sedan!Någon som börjat shoppa Pomp de Lux ännu? Ska på mitt andra party snart och har toktoktokshoppat!
    Hej
    Har inte vågat ännu, hur verkar kvaliten vara på dem?
  • lillronya
    Theina skrev 2010-05-14 20:52:55 följande:
    Haha, vilken otur
    Lite va?
    LJ2 skrev 2010-05-14 20:54:33 följande:
    vet inte.. men om de ska de så SKA jag ha en biljett dit, om jag så ska åka själv!!! *eller själv o själv, med 20 000 andra?? haha* åker till danmark igen om det e så.. värda varje krona..! skippar tom salg om jag måste välja !!!! så förälskad i deras musik e jag.. jag väntar ju på nytt album elelr nåt snart.. måste kolla hemsidan...
    Vi kan åka ihop då ju!
    Ja i det fallet hade nog jag också skippat salg, faktiskt.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • saturnina
    jompa skrev 2010-05-14 21:37:55 följande:
    HejHar inte vågat ännu, hur verkar kvaliten vara på dem?
    Jag handlade för 3 år sedan på ett danskt party och kläderna var jättefina. Min andra tjej har precis börjat ärva dem.

De kläder jag köpt nu verkar också fina, men har ju bara tvättat dem några gånger än så länge.
    stökmamma skrev 2010-05-14 21:20:44 följande:
    hej vad ör pomp de lux??
    Danska barnkläder i mer romantisk stil. Lite Noa Noa-stuk, fast mycket billigare, mer åt HM-priser. De har börjat med homepartys i Sverige nu. Man kan även köpa i webbshoppen: www.pompdelux.com.

Kan tipsa om den aprikosrosa färgen - helt underbar, har köpt flera plagg till mina tjejer.
  • saturnina
    lillronya skrev 2010-05-14 21:40:45 följande:
    Lite va? Vi kan åka ihop då ju!Ja i det fallet hade nog jag också skippat salg, faktiskt.
    Hej, det var längesedan! Tänker på er ibland!{#lang_emotions_kiss}
  • LJ2
    lillronya skrev 2010-05-14 21:40:45 följande:
    Vi kan åka ihop då ju! Ja i det fallet hade nog jag också skippat salg, faktiskt.
    jaaa!!!
    kollat massa klipp nu, inte alls sugen!!! från samma spelningar jag va på, fast den sista fanns klipp *minns*
    gaah va jag vill va där igen!!!
    men tro nästa år tyvärr.. =( länge dit!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nä.. nu ska jag krypa ner i soffan 2 min, sen sooova..!
    jobbat idag ju =(

* 3 underbara busfrön *
  • lillronya
    saturnina skrev 2010-05-14 21:46:51 följande:
    Hej, det var längesedan! Tänker på er ibland!
    Hej!
    Tänkte precis så när jag såg din kommentar.
    Hur är det med er? Och din syster?
  • lillronya
    saturnina skrev 2010-05-14 21:43:48 följande:
    Jag handlade för 3 år sedan på ett danskt party och kläderna var jättefina. Min andra tjej har precis börjat ärva dem. De kläder jag köpt nu verkar också fina, men har ju bara tvättat dem några gånger än så länge. Danska barnkläder i mer romantisk stil. Lite Noa Noa-stuk, fast mycket billigare, mer åt HM-priser. De har börjat med homepartys i Sverige nu. Man kan även köpa i webbshoppen: www.pompdelux.com.Kan tipsa om den aprikosrosa färgen - helt underbar, har köpt flera plagg till mina tjejer.
    Å vilka fina kläder!!
    Och det finns tydligen en säljare ganska nära här. Får nog titta mer noga på det där.
  • saturnina
    lillronya skrev 2010-05-14 21:54:22 följande:
    Å vilka fina kläder!!Och det finns tydligen en säljare ganska nära här. Får nog titta mer noga på det där.
    Jag rekommenderar verkligen att boka party. Säljaren hade med sig 3 fulla stänger med kläder. Helt underbart. Tror jag tog en bild på lillan i sin aprikos tunika, ska se om jag kan få in den sen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17