• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    saturnina skrev 2010-05-14 20:57:19 följande:
    Hej det var länge sedan!Någon som börjat shoppa Pomp de Lux ännu? Ska på mitt andra party snart och har toktoktokshoppat!
    heeeej läängesen ju

nepp för romantiskt och grått för min smak
  • saturnina
    lillronya skrev 2010-05-14 21:53:35 följande:
    Hej!Tänkte precis så när jag såg din kommentar. Hur är det med er? Och din syster?
    Facebookar mest nuförtiden.

Jodå, hon mår mycket bättre och har en liten tjej i magen. Vecka 29. Blivit med hund också.

Det känns som hon varit konstant gravid i 2 år...

Hur är det med dig?
  • saturnina
    Buttelina skrev 2010-05-14 21:57:13 följande:
    heeeej läängesen ju nepp för romantiskt och grått för min smak
    Hej!!! {#lang_emotions_flower}

Åh, du som har en sån söt liten sockertopp, tänk henne i de där grålila eller solgula tonerna. {#lang_emotions_kiss}
  • Buttelina
    saturnina skrev 2010-05-14 21:59:32 följande:
    Hej!!! Åh, du som har en sån söt liten sockertopp, tänk henne i de där grålila eller solgula tonerna.
    tittar in till din syster ibland {#lang_emotions_sunny} smyger mest dock så härligt för henne!!

jaa min sockertopp har ju lite vilja nuförtiden vettu så hon hade säkert gillat en liten klänning därifrån
    hon hittade en tunika i förrgår på lindex som inte ALLS var i min smak men hon tittade på mig med sina små valpögon och sa "snäääääälla mamma kan jag inte få den fiiiina" tror du hon fick den
  • saturnina

Kul att du tittar in till henne ibland! Här kan du se en rolig bild på hennes mage, lite gladare toner än för något år sedan http://smaklycka.blogspot.com/ {#lang_emotions_laughing}

Nä, man ska inte ha med barnen i affärerna, då får man ju inte bestämma. Olivia var med på Pomp-partyt och skulle absolut ha den största marängigaste ballerinakjolen i korallfärg...

• lillronya
    saturnina skrev 2010-05-14 21:56:03 följande:
    Jag rekommenderar verkligen att boka party. Säljaren hade med sig 3 fulla stänger med kläder. Helt underbart. Tror jag tog en bild på lillan i sin aprikos tunika, ska se om jag kan få in den sen.
    JA det ska jag verkligen!
    Tycker kläderna verkligen var superfina!
    Gillar att bryta av med de naturliga färgerna emellanåt. Sen hade de väldigt fina modeller på kläderna. Gillar både klänningarna och heldressarna i haremsmodell.
    saturnina skrev 2010-05-14 21:57:40 följande:
    Facebookar mest nuförtiden. Jodå, hon mår mycket bättre och har en liten tjej i magen. Vecka 29. Blivit med hund också.Det känns som hon varit konstant gravid i 2 år...Hur är det med dig?
    Å vad roligt att hon gått så långt!
    Och hund med.
    Hoppas nu allt går bra för henne.

Här är det bara bra!
    Lite ångest för att de stora barnen är på vift, men det är ok ändå.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • saturnina
    lillronya skrev 2010-05-14 22:08:30 följande:
    JA det ska jag verkligen!Tycker kläderna verkligen var superfina!Gillar att bryta av med de naturliga färgerna emellanåt. Sen hade de väldigt fina modeller på kläderna. Gillar både klänningarna och heldressarna i haremsmodell. Å vad roligt att hon gått så långt!Och hund med. Hoppas nu allt går bra för henne.Här är det bara bra!Lite ångest för att de stora barnen är på vift, men det är ok ändå.
    Jag håller med om det. Blev trött ett tag på alla tokfärger. Skönt att bryta av lite.

Oh, stora tjejen fyllde 6 år igår och fick ångest....
  • lillronya
    saturnina skrev 2010-05-14 22:09:59 följande:
    Jag håller med om det. Blev trött ett tag på alla tokfärger. Skönt att bryta av lite. Oh, stora tjejen fyllde 6 år igår och fick ångest....
    Ja det är det.
    Oh 6år! Då början minsann bli lite stor.

M fyller 16 den 31 maj. Ingen liten unge längre...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • saturnina
    lillronya skrev 2010-05-14 22:11:05 följande:
    Ja det är det.Oh 6år! Då början minsann bli lite stor. M fyller 16 den 31 maj. Ingen liten unge längre...
    Gulp.
  • Buttelina
    saturnina skrev 2010-05-14 22:08:10 följande:
    Kul att du tittar in till henne ibland! Här kan du se en rolig bild på hennes mage, lite gladare toner än för något år sedan smaklycka.blogspot.com/ Nä, man ska inte ha med barnen i affärerna, då får man ju inte bestämma. Olivia var med på Pomp-partyt och skulle absolut ha den största marängigaste ballerinakjolen i korallfärg...
    åhh vad fin hon är med sin mage

varför vill dom små barnen se ut som bakelser härligt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17