Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 15:49:28 följande:
    Mmmm Jag har försökt intala mig (och lyckats ganska väl) att jaja jag är så lycklig & tacksam över att Oliwer tillslut kom till oss så blir det inga fler så blir det inte.Men nu börjar det göra riktigt riktigt ont ... babyboom i vänkretsen, familjen, tja överallt ... *snyft*
    Förstår precis hur du känner...och klart man är glad för det barn man fått men det är ju så att man vet vad man saknar! Graviditeten, förlossningen ja allt! Kan ingen hjälp ge förutom att ibland sker mirakel när man minst väntar sig det{#lang_emotions_heart} Hoppas på mirakel för er oxå!!
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn

"Min" hemliga har outat sig i bt för de som undrar Så nu grunnar jag över vilka de andra hemliga är och hur många det är ha ha!

• Everlonn
    Tjollabolla skrev 2010-05-21 08:31:39 följande:
    Ängeln, du som brukar ha koll. Den dressen från Name It som Lia har i bt, vet du om den är från denna våren? Jag har inte varit där på evigheter. Vill ha fleeer sådana!
    Vad söt och go hon är lilla Lia! Håller med, dressen är jättefin på henne!
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 08:42:14 följande:
    God morgon eller ja god och god kan jag knappt hålla med om..Liten Lova är sjuk så hon har kräkt ner i princip a l l t under natten vilket då innebär att jag har väl lyckats sova 1 timme Tjolla: Har kollat Name it`s webshop?
    Stackars Lova! Och stackars mamman..det är knappt man håller ihop efter såna nätter!
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 08:53:57 följande:
    Ja fy f*n för kaskadspyor Vi har i natt turats om,jag och maken, med att antingen hålla Lova,sanera hemmet eller duscha bort kräk..Tror jag ska snoka reda på lite rea som tröst-trots 3 salger nästa vecka
    3? Nä nä..räknas som två om det är olika märken ju Man ska gå på IdaT och Molo..punkt, hur många gånger man går det är en annan sak
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2010-05-21 11:53:19 följande:
    Ni som vet allt, nån fin låt att spela på Lias dop? Tips?
    Thank heaven for little girls?{#lang_emotions_dreamer} 
  • Everlonn
    Jag utmanar alla!

Till minne och i sorg över lilla underbara Lova!

Jag skänker en tiondel av min salgbudget till lovas spargris och utmanar alla att göra detsamma!

Jag vill se Lovas spargris växa, jag vill göra något...jag vill utmana alla att skänka en tiondel av något ni sparat till..något ni velat ha..något som helt plötsligt känns oviktigt i sorgen över lilla Lova...

http://www.barncancerfonden.se/4586

http://bambinidolce.blogg.se/

Vi sörjer med Lovas familj, över att ödet var så grymt, över att det finns familjer som aldrig mer blir hela...

Låt oss försöka hindra att det sker för fler!

Sprid och skicka vidare!!!
  • Everlonn
    ängeln83 skrev 2010-05-23 09:39:11 följande:
    Super bra ide...avvarade just en slant från mitt shopping konto, en ny body till Meja eller en ny t-shirt till Liam känns ganska så löjligt just nu.Hoppas spargrisen växer så att flera barn kan räddas.
    Duntoffla skrev 2010-05-23 09:34:02 följande:
    Vilken fantastiskt bra idé!Jag antar absolut utmaningen och sätter in en tiondel av min salgbudget.Hoppas att dessa pengar kan bidra till att barn i framtiden slipper gå samma öde som Lova till mötes.
    Tack för att ni antar utmaningen! Kände jag ville göra nåt..inte bara gråta över Lova{#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17