Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon allihop!

Bubbla: De knickersarna med hjärter,klöver, spader osv...VILL HAAAA!! *älskar* Hittade min absoluta favvis molotröja igår och den har ju såna ärmar!!

Är helt slut idag..kom hem kl24 innatt..trots att tåget gick 18.36 från helsingborg!

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    Trinis skrev 2010-05-31 08:58:48 följande:
    Hej,Skriver här då sen, jag fick veta att nr. 16 som jag var inne i inte var aktuell.Får man hänga på, var på min första salg igår och är tyvärr fast Evelonn: Stackare, det var ju inte roligt med ditt tåg, fick du vänta länge i Helsingborg då? Det var två bilar som hade fått problem mellan Varberg och Göteborg, så vi stod stilla i kö! Men, jag var iallafall hemma 21.Skriver min fråga här så:Ni som har ida t byxor, jag är matchningsfreak så jag måste matcha, vilken sorts överdel har ni till, tycker det är lite tråkigt med vitt/svart?
    Hej! Nä, i Helsingborg var det bara en havtimme

Väckte imorse av ett mycket lyckligt "Mamma!!" och en pet på näsan Hon hade ju inte sett mig på heeeela långa dagen igår

Nu är hon jättefin i nattlinne och IdaT mössa och väska Mamma skulle oxå ha väska och mössa på{#lang_emotions_dreamer}
    Helle skrev 2010-05-31 08:59:27 följande:
    Oj, lång resa. Blev det strul? Gjorde du några fler fina fynd igår? Bilder kanske
    Ja, många fina fynd Särkilt en tröja som gjorde hela resan värd det! Kommer bilder sen
  • Everlonn
    Helle skrev 2010-05-31 08:59:27 följande:
    Oj, lång resa. Blev det strul? Gjorde du några fler fina fynd igår? Bilder kanske
    Tåget stannade i Klippan..ersättningsbuss och ja..massa väntan utomhus brr i två timmar! Tur att maken hämtade mig i Hässleholm i stället för Kristianstad..annars hade jag kommit hem ännu senare!
  • Everlonn
    Flock skrev 2010-05-31 09:33:30 följande:
    Skulle du ringt ju, så hade jag bjudit dig på varmande fika.. Två timmar är lång tid..Hej, hej!Nu har även jag vilat upp mig efter salgen så nu hoppas jag att jag har lite ork att vara med er lite oftare.. Me först en snabb runda till öppna föskolan..
    Jaaa det hade ju varit en superbra idee, myyyycket bättre än att stå vid stationen i blåsten, synd att man inte kom på den Men å andra sidan visste ingen när bussen skulle dyka upp..tänk om man missat den {#lang_emotions_surprised} 
  • Everlonn

Måste tacka underbara Smultron som gick igenom alla högarna med mig på molo och grävde fram ena skatten efter den andra!!! Är sååååååå glad för tightsen! Har ju linne och tröjor som matchar! *fantastiskt*{#lang_emotions_sunny}

• Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2010-05-31 19:45:37 följande:
    Såg att Everlonn har lagt in bilder..undrar när hon kom hem efter allt strulVad gör man inte för lite salg
    Kom hem vid 24.00 Vad gör man inte för lite shopping
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2010-05-31 20:01:39 följande:
    Massa fint fick du ju med dig hem iaf
    Jaaaa väldans glad jag åkte!!{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn

Idag har Bus gått omkring i den lila IdaT-klänningen med myrslokar på och pyjamasbyxorna från Molo de gul/rsoarutiga..Jättesnyggt{#lang_emotions_dreamer} 

• Everlonn
    Mawe123 skrev 2010-05-31 20:09:13 följande:
    Vad heter den andra medicinen ni fått utskriven. Vi har fått tavegyl och en till mot myggbetts allergin, men har bara hämtat ut och använt tavegylen än. Vilken tycker du fungerar bäst?Jag brukar smörja in dem med alsolgel för att försöka torka ut dem också.Jag var nyss inne och nattade sonen som inte tål myggor och där var en envis mygga i hans rum..Men just nu är det, det lilla problemet.. storebror ramlade med cykeln igår och ligger nu på lassarettet med brusten mjälte
    Åh nej! Fyy så hemskt Hoppas det går bra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17