Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

THEA och Grodan skrev 2010-05-24 22:59:37 följande:
    TIPS för alla i Malmö om ni har råd one two ten UTFÖRSÄLJNING Kom till oss i Limhamn och fynda danska, svenska, franska holländska och amerikanska barnkläder till fantastiska priser!På utförsäljningen hittar du kläder från tidigare säsonger från bla Katvig, Molo, Ej sikke lej, Ida T, Kids ink, imps&elfs, Cottonfild Jr, Jackpot Girls, Weekend à la mere, Chevignon och eBBe. Storlekarna går från minsta stl 50 (ca 1 mån) upp till stl 152 (ca 11-12 år).Vi har öppet:Tisdag 25/5 kl 10-20Onsdag 26/5 kl 10-20Torsdag 27/5 kl 10-20OBS! Endast kontanter!OBS! Barnvagnen kan du dessvärre inte ta in i lokalen, men det går bra att ställa vagnen utanför lokalen.Krossverksgatan 9 B, Limhamn
    Åååhhh Att allt ska vara samtidigt!! Kunde de inte väntat en vecka!
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn

Behöver hitta Kavat i stl 23 till Bus kusin som har lite runda fötter..han kan inte ha några andra skor Någon som har i sina gömmor eller vet vart det finns på rea?

• Everlonn
    ängeln83 skrev 2010-05-29 08:35:13 följande:
    Godmorgon flickor.Phu, gårdagen slutade väl till slut med Liams sak i näsan Vi fick remiss till öron-näsa-hals där vi träffade en super bra läkare, han fick till och med lysa och titta i Liams näsa. När det var dags att ta ut den så blev det som vanligt, fasthållning, men hellre det är nedsövning så efter några sekunder var den borta, den hade kilat fast sej ordentligt i näsan så det blödde rejält i några timmar efteråt. Nu hoppas vi att Liam aldrig mer gör om det Knas ungen.
    Skönt att den är ute!! Jobbigt när de blir fasthållna Det sätter ju så djupa spår...Bus ska in och bli rejält drogad för att kunna laga en tand..hon är livrädd för att bli fasthållen
  • Everlonn

Känner mig ledsen

Frågade runt lite om barnvakt..ingen kunde och så frågar jag mamma..hon kan men vill inte..syrrans unge ska hon passa en hel vecka medans syrran åker till USA men min går då inte att passa för hon är så trött, så mycket att göra osv och hon låg ju redan efter för att hon passade Bus halva torsdagen (tack för samvetsknock outen där)

Syrrans unge passade hon HELA sommaren föraa året, alltså varje dag!!!! Men när jag frågar får jag allt som oftast nej...känner mig faktiskt riktigt ledsen denna gången{#lang_emotions_cry} Det är liksom inte ens det att jag inte kommer iväg på salg igen utan mer att ja...känner mig undanskuffad och att det är stoooor skillnad på kusinerna

• Everlonn
    AochJsMamma skrev 2010-05-29 14:22:03 följande:
    tråkigt.. Förstår att du är ledsen.. Försök förklara för henne hur du känner!
    Hon riktigt skällde ut mig idag...så det får nog vänta ett bra tag..förra helgen var de upp i Uppsala för att passa systers pojk! Alltså typ 60+ mil iväg för att hon skulle på fest...*suck*
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2010-05-29 14:42:31 följande:
    Jag ska visst på salg ändå verkar det som...Maken kom precis hem med en baginbox rosèvin,som jag bett honom köpa på vägen hem. När jag inte såg något så sa han att är en ny variant(av samma vin som vi alltid dricker).Det var det minsann med tanke på att det satt en Forexficka fastklistrad på baksidan
    Myyyys! Vad go han är din gubbe!

Här funderas och grunnas om/hur man kanske kan ta sig till salg..Om jag åker själv med tåg kanske? Det finns förhoppningsvis nån ledig plats i nån bil...som ska till IdaT och Molo
  • Everlonn

Ok, jag kan ta tåget ner själv{#lang_emotions_dreamer}  Förhandlat fram att en salgresa till blir min morsdag och födelsedagspresent

Får jag plats i nån bil? Och hur dags? Vill väldigt gärna på IdaT och Molo..Och kan jag bli hämtad på centralstationen? Måste ju växla på forex där...

• Everlonn
    Buttelina skrev 2010-05-29 15:46:09 följande:
    naaaw. min gubbe är lika go han tyckte att jag skulle åka, men jag sa att jag inte hade några pengar direkt kvar. då sa han : "men hur mycket vill du ha då" alltid trevligt vem ska du ner med? synd att du inte kan åka jag hoppar nog över också då
    Jag vill ha dig med mig oxå ju Vi får ragga stenhårt efter bilar som ska ner
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17