Vi som shoppar danska barnkläder del 17
hej hej i tråden!
någon som har prästkragejackan o kan säga hur den är i stl? tänkte köpa till min tjej som är 70 cm o funderar på stl 74.
tack :)
hej hej i tråden!
någon som har prästkragejackan o kan säga hur den är i stl? tänkte köpa till min tjej som är 70 cm o funderar på stl 74.

Hej i tråden!
Undrar om någon skulle kunna hjälpa mig med en storleksfråga gällande molos vinteroveraller.
Har tidigare använt reima och undrar hur molo är i stl om man jämför de 2?
Vilken stl kan tänkas till 2 st tjejer på ca 1m nu, och 71 cm. 110 o 86?? Lilltjejen kommer ju växa en del tills vintern är här också.
hej hej
någon som vet om molos overaller är stora i stl? Min tjej är nu ca 71 cm lång, runt 75 cm i vinter skulle jag tro, blir 80 för litet? velar mellan 80 o 86..
tack på förhand
hej hej
ser att ni pratar lurvar o tänkte då passa på att fråga om ni tror att 116 blir tokstort på 1 m lång tjej, o 15 kg lätt.? 110 sitter bra, men har inte tvättat den än o är osäker på hur mycket den krymper i tvätt.
tack!
hej i tråden!
för alla oss som letat efter fina dockhusklänningen i baby så hittade jag den precis hos eleraff, :) dock ingen bild ännu.
ej min butik såklart
Å tjejer!!! Vi har fått brev brev BREEEEV!!!!!
Inga avvikelser funna...
Tårarna bara rinner här, väntan är över och bättre svar kan man inte få, bästaste brevet i hela mitt liv!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! !!!!!
*LYCKA*
hej hej
Såg att ni diskuterar tradera overallerna, finns ens denna i stl 80? http://www.tradera.com/Molo-Overall-Storlek-80-Rainbow--auktion_302774_117421636 ? Baby overallen har ju 2 dragkedjor, har inte sett denna i så liten stl iaf..