Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Någon som har en bild på liten 1 åring i Molo overall? Hon är ca 78cm lång och tultar

-02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    solouniko skrev 2010-09-12 17:11:48 följande:

Milla här 1½ år och ca 78-79 cm i en molo i stl 86. Den ser lite kort ut i ärmarna men det är den inte

Åh tack, precis vad jag var ute efter, både kort på regnbågen och sizen på liten tös  Då får jag nog ta en 86 iaf, men det känns gigantiskt! Hon har 80 i Po.ps skaloverall nu och den är det mycket växtmån på.
  • LitenBlomma

Men nu hittar jag ingen regnbåge i stl 86 i baby Obestämd Någon som har mer koll som vet nån shop?

• LitenBlomma
    solouniko skrev 2010-09-12 18:38:00 följande:
    Ja, jag skulle absolut inte ta 80 iallafall Milla har också en skaloverall i 80 med en heldel växmån så 86 blir nog perfekt till din tjej med Ska kika om jag hittar någon i 86, vill du ha med dubbla dragkedjor?
    Ja hellst, tack gulle du Såg att Eleraff har i 86 men då blir det med en dragkedja. I absolut värsta fall får jag väl ta den för nu kan jag inte tänka mig en annan färg.
  • LitenBlomma
    solouniko skrev 2010-09-12 18:54:00 följande:
    Ibland är man blind Du får skynda dig att klicka hem den för det verkar vara slut på många ställen!

Åh fyy tjejer, imorgon ska jag börja min första nattvecka på över 1½ år. HUR ska det gå? Haha. Jag som blivit såå kvällstrött på äldre dar Och speciellt nu när man är gravid också, då är man ju helt död om kvällarna. Nåja, man vänjer sig säkert TUR att jag har dator på jobbet
    Verkligen

Det går säkert jättebra!

Usch för att börja jobba igen, jag skolar in tjejerna nu och har inte jobbat sen -07. Är oxå gravid men denna gången ska jag jobba lite emellan. Igår gick jag och la barnen vid 21, slocknade själv i sängen haha stackars maken. Jag håller tummarna för att han ska ta över sin pappas företag snart, då ska jag vara hemmafru medans barnen är små.
  • LitenBlomma
    solouniko skrev 2010-09-12 19:04:47 följande:
    Ja, jag började jobba för två veckor sen men nu är det dags för min första nattvecka. Voj voj Jag tycker annars faktiskt att det känns bra att börja jobba nu, men det kan ju vara för att jag vet att det bara är tills i April kanske Härligt att vara hemma med barnen medans dom är små!
    Du får dricka måttligt med kaffe då så du håller dig vaken 

Ja gud så skönt det hade varit att få vara hemma, det är inte lätt att hinna med 3 barn, aktiviteter, hämtning/lämning och huset. Blir nog inte lättare med 4 st. Hans pappa vill sluta jobba, maken vill ta över och jag vill vara hemma med barnen så det är bara win-win.
  • LitenBlomma

Nu har jag beställt två regbågsoveraller, en i 104 och en i 86. Sen tog jag väpnarluvan oxå den i regbåge som hon ska ha nu till den röda skaloverallen. Men det fanns bara 0-1 och 2-3 så jag tog den minsta... Blir den förliten får väl bebis ha den nästa höst.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17