Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-09-13 15:49:02 följande:
    Jag har en mammatröja från HM som jag fått låna av syrran, men jag tycker den är så bred o konstig, jag e rätt smal på överkroppen så den blir så påsig, sen sitter den perfa över magen iofs.. Men men, det är inte såååå länge man måste använda dem sen går jag väl upp några kilon till som fyller ut den kanske
    Jag kan rekommendera Lundmyrs kläder, de är jättesköna och håller i färg och form! Jag är nog som du, smal i kroppen och sen en jättemage som står rakt ut
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-13 15:52:42 följande:
    Nån som handlat från barnlycka förresten?

Beställde en åkpåse där i augusti, den skulle komma in i sept, jag har frågat 2 ggr nu efter ett ca datum men dom svarar inte ens Obestämd Även om man inte vet så svarar man väl på mailen iallafall? Dom har ju ändå över 1000.- som är mina liksom

*dåligt*
    Undrar om det inte var just barnlycka som jag beställde Lundmyr ifrån... Fyy så dåligt av dem att inte kunna ge svar Skrikandes
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-13 15:54:33 följande:
    Å dom ska jag kolla upp Tack för tipset!!
    Deras svarta gravidbyxa är supersköna och inte så där H&M slavsiga i materialet Flört Leggingsen bodde jag i förra sommaren när jag var höggravid med Ida.
  • LitenBlomma

Kan någon förklara lite pedagogiskt hur det funkar att köpa på FB sidan Drömmer Vill inte göra bort mig totalt Cool

• LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-21 17:04:17 följande:
    Jag e i v 25 nu så det är ju ett tag kvar, jag blev mest orolig när hon verkligen tryckte på att magen va såååå liten.. De e säkert ingen fara
    Tittar in medans jag lagar mat och ville bara kommentera som sett din mage på bild att den minsann ser stooor ut! Varför måste man ens säga stor eller liten när man pratar om någons gravidmage, räcker det inte med fin? Skrikandes Fick själv höra att jag var liten men jag låg över sf-kurvan och dottern vägde 4 kg. Vissa menade att jag skulle få en liiiiten bebis Drömmer
  • LitenBlomma
    annie dark skrev 2010-09-27 10:51:17 följande:
    Att få en läkartid verkar omöjligt.

Våran 17 månaders ille har varit dålig i magen av och till sedan han började äta fast föda. Har nu de senaste veckaorna, två varit lös i magen och det luktar illa. På dagis har de reagerat då han bajsade tre stinkblöjor på ´bara ngn timma, är ju inte sjuk i övrigt.
    Har ftt en tid på barnspec mott 3.e november men är ju en tid kvar. han verkar inte ha ont i magen, går up i vikt och så ....

vad är det med Ella?
    Kikade bara in för att se om det skrevs om nån rolig shopping och så såg jag ditt inlägg. Min lilla grabb var jämt kass i magen, sen han började med vanlig mat. BVC viftade bort det med att "barn är så olika" eller "det är sååå normalt" När han nästan var 4 år och fortfarande inte bättre tvingade jag till mig en tid hos vc iaf. Prover togs och ungen hade komjölksallergi!
  • LitenBlomma

Dagiskort imorgon, kan man ha bambisarna till Meja och ninisar till Ida? Första dagiskorten på de små

• LitenBlomma
    lillronya skrev 2010-10-06 09:00:13 följande:
    Å vilka sööötisar!!

Vi har fotografering idag och ska ha de här kläderna.
    Tycker det är bra med så lite mönster som möjligt på fotona.
    Ja, det var lite så jag tänkte oxå. Blir det för rörigt kanske? Kaninerna känns inte lika rörig som bambisarna Obestämd
  • LitenBlomma

Och ska hon ha den klänningen måste jag panikköpa ett par bruna strumpbyxor, om de ens har det i grannbyn

• LitenBlomma
    H I L L A skrev 2010-10-06 09:08:38 följande:
    H&M har bruna strumpbyxor
    Tack men tyvärr har vi 10 mil t&r till närmsta H&M och Ida är förkyld och hängig Obestämd 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17