Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-10-13 11:08:17 följande:
    Håller också på att rensa garderoberna, men åhhhh vad svårt det är att skiljas från vissa plagg !!! Men desto roligare att köpa nya
    Hoppar in, ska strax hämta på dagis. Min lilla Idis kan nog ärva efter din tös Inboxa gärna om du har nåt fint Småfolk eller så.. Drömmer
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    1. Vilken vinteroverall har ditt barn?
     Ida och Meja har varsin regnbågsoverall från Molo.
    2. Vilken vinterjacka har ditt barn?
    Meja har en röd Nova Star, Ida har ingen än.
    3. Vilken vinterbyxa har ditt barn?
    Har inga vinterbyxor än.
    4. Vilken mössa har ditt barn?
    Meja har en svart från Po.p och en röd från Isbjörn, Ida har en rånis och en röd mössa från Isbjörn samt en rånis i renbåge från Molo.
    5. Vika vintervantar har ditt barn?
    Båda har varsitt par svarta vantar från Isbjörn. Meja har ett par från Molo och Ida ett par från Po.p
    6. Vilka vinterskor har ditt barn?
    Ska köpa skor från Viking GoreTex till dem.
  • LitenBlomma
    lillronya skrev 2010-10-25 15:11:07 följande:

Nån här som vet hur pops termobyxor är i stl?
    Behöver några bra till Alicia. Men de bör vara lite breda i modellen. Hummels var för smala i midjan...
    Eller molos termobyxor kanske funkar?

Hade ett par Po.p i snowboardmodell som var jättestora på min son men hade breda resårer i midjan att dra åt.
  • LitenBlomma
    lillronya skrev 2010-10-25 15:30:16 följande:
    Såg ju det så det är lite därför jag frågar.
    Hon är ca 150cm. Har 146 i skaljackan, så då borde kanske skidbyxorna i 146 också passa?
    LitenBlomma skrev 2010-10-25 15:17:29 följande:
    Hade ett par Po.p i snowboardmodell som var jättestora på min son men hade breda resårer i midjan att dra åt.
    Här behövs lite bredd just i midjan.
    Snowboardmodell låter snyggt.Aha. Har aldrig ens sett ett par tror jag.
    Såhär ser de ut, inte min auktion!

http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120985187
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-29 16:09:23 följande:
    fått ett par svaga puffar nu, men absolut inte som det brukar vara.. ska testa å lägga mig ner igen så kanske jag känner mer, jag får nog ringa förlossningen sen om det inte ändrar sig..

Tack för dina svar Kyss
    Tycker absolut att du ska ringa förlossningen om du inte får samma gensvar eller nästan inget alls än vanligt. Jag gjorde det när jag väntade Meja och vi fick komma in direkt för ett UL!
  • LitenBlomma
    h80 skrev 2010-11-09 07:52:44 följande:
    24% på allt på ajabaja idag
    Tack för tipset! Beställde ett par Molo rådjurs tights till Meja
  • LitenBlomma
    Kristyr skrev 2010-11-09 13:58:02 följande:
    fick just hem isbjörnvantar och en houdini mössa från madeforkids. Mössan har han inte tagit av sig sedan vi öppnade paketet

Vantar vägrar han är blir tjurig bara man ska testa så dem vet jag inget om än. Men bättre än pop vintervante (låga/korta) som var här hemma och vände ....
    Vi har oxå Isbjörns vantar, till båda småtjejerna. Tycker att både Po.ps och Molos är kalla.
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-12 07:57:01 följande:
    Ååååååå!!! Guuuu va spännande   Jag kan nog pröjsa lite mer ska du se   Gud va nyfiken jag bliiiir!!! Tack söta snälla du för hjälpen  *pussa o krama* Kyss
    Din bebis har väl växt ut mycket lagom tills min kommer, du hojtar väl innan du lägger ut för fösäljning Drömmer
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-12 09:57:45 följande:
      ja de minsta lär ju va för smått när din kommer   du får hålla kontakten i vår
    Vi kommer att få en lillasyster till, triss i tjejer Hjärta Men du har väl lite unisex till lillebror?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17