• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ang, storlekskillnad på lurvar med o utan luva så mailade jag llm o frågade o hon frågade i sin tur molo o det ska inte skilja något på dom.

• h80
    Busbellan skrev 2010-08-18 17:59:43 följande:
    Fats det gör det ju, passformen är helt annorlunda, måste visa ett par bilder igen bara för det. Här har Ella den utan luva i 104, och den med luva i 110. Syns ju ganska tydligt att de inte sitter likadant
    Mycket mer tältvarning på den utan luva och den är ju ändå en storlek mindre och samma sorts kläder har hon under 

jaaa, visst är det skillnad. Trodde jag också, det var därför jag mailade.......hm, är det skillnad "Måste" jag ju ha en med luva oxå Glad, kan inte du mäta längd o bredd?
  • h80
    Martha skrev 2010-08-18 21:07:11 följande:
    Ni som är proffs.... Motivera varför (förutom att den är snygg) man ska köpa Molos fleece istället för pops??? För visst är den inte vindtät? Nån som känt att ni saknar det?
    vi använder pops vindfleece ensamt o molos ensamt när det inte är så kallt o sen när det är kallt under skaljacka
  • h80

finns det nån webbshop som har bra molorea i pyttestorlekar kvar? Jag har en kompis som precis har fått en liten tjej o jag "Måste" köpa molopresenter Glad

• h80
    Martha skrev 2010-08-18 21:23:31 följande:
    Så du menar att det går å motivera å ha bägge? ;)   Vi har kört  vindfleecen som jacka när det börjat bli lite varmare eller innan det blivit så jätte kallt på dagis.. Frågan är ju hur mycket av det man kommer att sakna om man väljer bort en vindfleece?  Har ifs skaljackor oxå som tjejerna kan ha.
    man behöver båda Tungan ute
  • h80
    movie skrev 2010-08-18 21:56:24 följande:
    Tänkte köpa en ns hood från i våras, min tjej är 90 cm tror ni jag kan ta 104 eller blir den jätte stor?
    min tjej är 86cm o hon har en 86 som passar henne perfekt just nu
  • h80
    Mawe123 skrev 2010-08-19 11:11:27 följande:
    Nej jag kunde inte motstå, fraktfritt och 10% rabatt Tungan ute

Känns bara som att det kanske blir mycket ränder här...

Sonen har nyss slutat med blöja och flera gånger varje vecka, kissar han ner sig -hoppas så att det har gått över innan det är vinterklädes dags.
    vart har du shoppat?
  • h80
    JsN skrev 2010-08-19 13:29:24 följande:
    Ni som bor i Malmötrakten, har ni sett att barnskobutiken gått i konkurs? Konkursutförsäljningen börjar på måndag. *har skickat mamma* Misstänker nämligen att jag inte är ensam om att ha barn som är skolöst... (Vilket innebär många fina nästan oanvända skor som ska säljas någonstans)
    ååhhh Glad  vart/när?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17