• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

nån som kommer ihåg vad lurvjackorna kostar på salg?

• h80
    Pepper79 skrev 2010-08-22 13:18:43 följande:
    200 danska tror jag
    Tack! O tack för finfina kläder Glad
  • h80
    Pepper79 skrev 2010-08-22 13:25:40 följande:
    Ska förresten ta och titta under dagen vad för skor som kan vara intressant. De har ju tagit bort dem från hemsidan nu men ska hitta bild någon annanstans. Är 1 eller 2 par tror jag.
    bara inboxa mig när du har kollat Glad
  • h80
    Trojan skrev 2010-08-22 13:44:21 följande:
    ni experter hjälp mig...
    Köpte förra året (tror jag) till min kille molo tröja och byxa. byxorna är orange/röd randiga med långa lila muddar. Tröjan är samma färg och med en lila knapp i halsringningen.
    Dessa kläder har blivit favoriterna verkligen och skulle så gärna vilja hitta de eller några liknande igen.
    Har varit inne i en del shoppar men kan ej finna det.
    Någon som vet om de finns eller nåt liknande och i sådana fall vart?? (nätshop)
    vore evigt tacksam =)
    vilken storlek?
  • h80
    melizza skrev 2010-08-22 20:10:43 följande:
    hallå tjejer

jag behöver lite råd med vilken lurv jag ska sälja för att kunna köpa en ny den gula med rosa kantband
    jag har:
    -röd med lila kantband
    -brun med orange kantband
    -turkos med rosa kantband
    -lila med gröna kantband
    -rosa med gula kantband
    vilka storlekar?Glad
  • h80

Hörde precis att det är många som inte tycker att jag sköter mina affärer på fb-sälgsidan. Det känns jättetråkigt eftersom det inte är nån som har hört av sig till mig Rynkar på näsan Vore jättetacksam om ni som tycker det hörde av sig så kan vi ordna det på nått sätt.

• h80

OT men ni i denna tråden brukar ju ha koll på det mesta Glad min stora tjej fyller snart 2 o eftersom hon är född på kanelbullens dag så vill jag köpa nått med kanelbullar, kläder, leksaker, prydnadssaker..........allt från sobea har vi redan o tygkanelbullar. nån som vet nått annat???? har letat överallt, men hittar inget.

• h80
    movie skrev 2010-08-24 12:58:22 följande:
    Spännande......

h80: Kul med kanelbullens dag som födelsedag Btw, jag är jätte nöjd med allt från dig!
    Åh vad bra att du är nöjd Glad (skönt att du sa det)

Vi firar alltid med kanulbullar, födelsdag, namnsdag...........o hon får alltid saker med kanelbullar från oss. Tänkte ha det som tradition varje födelsedag, så hon kommer säkert att vara såååååå trött på allt som har med kanelbullar at göra när hon blir större
  • h80
    movie skrev 2010-08-24 12:58:22 följande:
    Spännande......

h80: Kul med kanelbullens dag som födelsedag Btw, jag är jätte nöjd med allt från dig!
    såg du mitt med. om skorna förresten?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17