• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-04-10 11:06:03 följande:
    haha hur kan snoppen vara sååå rolig att känna på liksom haha precis jaa dom är såå fina!! fast jag tog 110/116 får vänta med att använda dom till nästa år tror jag har tyvärr inte sett den gröna i 98/104 åhh kan du inte visa? älskar scrapping
    Mhhhh, är inte riktigt klar än men sen kan jag visa, men kom ihåg att det är första gången jag scrappar
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Ocikatten

Fasikens vad avis jag blir på er NS-shopping! Hade gärna velat ha lite mysbrallor och fler jeans...
    Fick trösta mig med en Molo-tröja idag! Sen hade de inte fler som jag var på jakt efter såklart. Och Harmonibarn i Lund hade inte nåt nytt Villervalla heller...
    Får väl ta och surfa lite i TV-soffan ikväll istället!

Hoppas alla här har en trevlig helg!

• h80

Hur lång tid brukar det ta innan man får beställningen från zillstar?

• lillronya

JsN: Supersnygg lite kille i bt med fina jackan och coolaste jeansen.
    Men alltså det uppviket räcker inte för att jeansen ska passa E... Skulle du när du har tid och lust vilja inboxa mej midjemått och innerbenslängd på de? Verkar mysko tycker jag.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • AochJsMamma

God eftermiddag i tråden!!{#lang_emotions_sunny}

Även jag har varit på mässan o shoppat NS idag ( och en Geggamoja mössa), mkt lugnare idag än kaoset jag hörde talas om igår, lite plåster på såren för att ha missat första dagen iaf..

Blev en del NS såklart, fastän jag sa att jag inte skulle ha så mkt innan jag gick in..men så hade de så mkt av sånt jag kikat efter men inte hittat i A:s stl..

Idag hade för övrigt A på sig blåa NS wct byxor med hajtröjan med stjärärmar, var superfint ihop! {#lang_emotions_heart} 

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 17:20:50 följande:
    *asg* Länken funkar inte, men låter som att jag borde se hur den ser ut
    gå in på vildänglars blogg du ser ju länken dit och det är katvig klänningen!
  • JsN
    lillronya skrev 2010-04-10 16:09:13 följande:
    JsN: Supersnygg lite kille i bt med fina jackan och coolaste jeansen.Men alltså det uppviket räcker inte för att jeansen ska passa E... Skulle du när du har tid och lust vilja inboxa mej midjemått och innerbenslängd på de? Verkar mysko tycker jag.
    Köpte vi samma modell då? Jag köpte babyvarianten med sex fickor som gick upp till stl 104 tror jag. De är mjuka och strechiga och rätt tajta. (Hade inte pytte haft blöja hade de dock nog varit alldeles för stora över rumpan nu.) Mäter senare när jag tar av henom byxorna. Det är ju ett rejält uppvik, typ halvvägs upp till knät, men jag tycker det funkar. Och de känns så sköna!
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-04-10 17:49:49 följande:
    gå in på vildänglars blogg du ser ju länken dit och det är katvig klänningen!
    Den gröna? Den var riktigt fin!!!!!!
  • RååSa BuBBlan

Halloj i tråden!

Här har min dator nu brakat fullständigt så jag kör på lilla lånedatorn med halvfungerande s efter att jag bjöd den på en kopp te sist Jag MÅSTE ha en ny dator nu alltså, får ta och spara lite och hoppa mindre.

Haft lilla bebisen på beök här idag {#lang_emotions_heart} Hon fick lite Molosar som vanligt av moster

Undrans vad jag får i julklapp i år?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17