Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-07-12 19:00:52 följande:
    Vilken klänning? Undra om det var hår åtgång Jag ville bara ha ett par byxor faktiskt, men en kompis var sugen på cupsklänningen
    rainbow och dalmatin... men jag ska ju ha stl som milla redan vuxit ur ju
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-07-12 18:56:51 följande:
    När beställde du?
    för ett tag sedan Vet inte vad klockan var.. omkring 17... skulle ja tro. Klockan på hotmailen är väl inte så bra så jag vet inte.

Men han än inte fått nått svar..
  • Kristyr
    Stormis skrev 2010-07-12 20:31:11 följande:
    Hon lär ju vara dröst med ordrar och tänk vad mycket jobb med att skicka ut mail med allt som inte finns Obestämd. Stackars Petra .
    ja hon lär ha att göra.... vet inte när hon skickade ut reamailet.. Jag såg det säkert sent.
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-07-12 22:36:23 följande:
    åhh funderar på min llm order.. och på en ny bor order.. hmm sen funderar jag på en mysgrodan order med..

svårt detta jag äääälskade ju sommarens kollektion.. ska man bunkra lite till nästa sommar eller tröttnar man då? jag äälskar ju en outfit på lillebror.. ska jag köpa samma outfit till nästa sommar igen?
    vissa outfits tröttnar man ju aldrig på.. hmm
    mysgrodan är svår att veta vad som finns kvar..

ser nu att vissa plagg är överstrukna, men det går sakta...
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-07-12 22:50:35 följande:
    jaa såg det men jag överlever nog. ville typ köpa för att det var såå billigt
    *haha*
  • Kristyr
    solouniko skrev 2010-07-13 07:32:44 följande:
    Fick ett par winterbloom byxor i 86 från mysgrodan iallafall, cupsklänningen som min kompis ville ha var dock slut. Nu längtar jag efter massa molonyheter som ska komma i veckan

men när beställde du??

Har inte hört nått än..

• Kristyr
    solouniko skrev 2010-07-13 07:32:44 följande:
    Fick ett par winterbloom byxor i 86 från mysgrodan iallafall, cupsklänningen som min kompis ville ha var dock slut. Nu längtar jag efter massa molonyheter som ska komma i veckan
    när fick du mail om vad som fanns?
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-07-13 09:44:54 följande:
    Kristyr skrev 2010-07-13 09:18:08 följande:

men när beställde du??

Har inte hört nått än..

Va?? har du inte hört nåt än, men du beställde väl innan mig.
    jag fick mail vid 23.30 igår kväll och beställde ju vid ca 18.30
    men..
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-07-13 09:52:33 följande:
    Men jag har inte heller hört något och jag beställde vid 17... Återstår väl att se om man blir utan då

då beställde vi ung. samtidigt...

vill veta..*sitter som på nålar*

• Kristyr

ÅÅhh sonen är för gullig. Öppnade ett paket igår och där var bla en klänning och han ville prrrroooooooova. Visst fick han. SÅ han gick stolt runt med klänning igår... I morse såg han klänningen igen, hade inte orkat lägga in den i en låda.. Då var det prrrrrrrrooooooooooova igen. Självklart fick han prova... sedan struttade han stolt runt i klänningen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17