Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-07-08 21:24:23 följande:
    Nähä Sugen på massa långärmade tröjor Men 92 känns en bit bort Obestämd

TACK Kristyr för fina paketet idag
  • Kristyr
    solouniko skrev 2010-07-09 07:55:20 följande:
    Kan rekommendera busochrackartyg, luckylittleme och babyshop bland annat som har ganska stort utbud och snabb leverans. Annars finns det en länk i TS med alla shopparna

Sover ni ännu här? Alltså GUD så fin den är lila/grön katvig. VARFÖR har jag aldrig haft den tidigare? Så hiiimla fin Tack igen Kristyr Solig
    Ja den är superfin!

Men allt kan man ju inte spara till lillesyster.. Hon måste ju med få lite nya kläder.. Eller hon kommer att ha/få för mycket kläder om man ska spara allt.

Nu kom jag på eller igår kväll varför jag kanske skulle ha sparat velurisarna eller eg vad de med är superfina till. Den orangrandig moloknapptröjan. Men har ju lila velourisa i stl 92 med så...
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-07-09 08:29:23 följande:
    Godmorgon! Pju, varit vaken halva natten för det har kliat så förbannat i ögonen... Ungarna har såklart sovit som stockar.

Vad trevligt det är att någon satt in 2000 kr på mitt konto och märkt med "sommarpeng". Undrar vem denna välgöraren är? Pappa, Svärmor eller sambon gissar jag på Väldans trevligt iaf

Solouniko: Håller meeed, den är underbar! Köpte bodyn till Lia inför hösten och Milo har haft tröjan.

Funkybaby har föresten T3B2 på sin rea.
    åhh sommarpeng.. vad härligt!
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-07-09 12:03:37 följande:
    gahh vad beställde du på bägge ställena? jag sitter på händerna just nu 10% är eg inget haha
    näe 10% är för mesar...  även om det är nyheter
  • Kristyr

Butte> Fina småfolkisar på T. Väldigt stora bara..

• Kristyr

Ängel> Hade du skickat mitt paket?

Väntar på paket från funkybaby som skickades i måndags har inte kommit..
    Veras hus post har däremot kommit... fick avi precis..

• Kristyr
    solouniko skrev 2010-07-09 12:13:30 följande:
    Som tur är så lockade det mig inte alls, har alltid 10% på min lokalabutik så det kändes lite mesigt Med frakt blir det ju ingenting typ! TUR som sagt var för jag har shoppat alldeles alldeles för mkt senaste månaden! Men det är som att när man väl "kommer igång" så är det svårt att sluta
    ja man kommer in i köpskov det är inte alls bra.

Bilden på Milla på fb, ser bara min son..
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-07-09 13:04:59 följande:
    Åh du...jag gav sambon förtroendet att posta paket, dålig ide för vart hittade jag dom igår?, i bilen såklart, han hade totalt glömt bort att posta men jag la dom på lådan igår, så har du inte fått det idag så borde det komma på måndag, ber tusen gånger om ursäkt.
    ingen fara alls..

Ville bara kolla så att det paketet inte kommer på villovägar.

Gillar inte att mitt  funkybabypaket är på villovägar... *morr*
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-07-09 13:14:51 följande:
    Braaaaa, men som sagt, det är på väg

Nä fy va surt, har också haft Funkybaby paket på vift men till slut har dom kommit  fram även om det tagit typ 1 vecka.
    hoppas funky paketet kommer på måndag. Så jobbigt att ha paket på vift.
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-07-09 13:17:41 följande:
    Kristyr skrev 2010-07-09 12:11:13 följande:
    Butte> Fina småfolkisar på T. Väldigt stora bara..
    liite stora bara
    mycket tycker jag, men det beror ju hur man ser på det och hur man tycker de ska sitta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17