• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Smultronhjärta
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-20 12:42:08 följande:
    Jag får åka på salg ändå jag, och ta med mig slantarna jag behöver utan en massa pålridning och grejer.
    Det får ju jag också såklart..det är till och med maken som tycker att jag ska åka både en och flera ggr bara för att jag tycker att det är så roligt.{#lang_emotions_heart}
    Det har blivit lite av en grej att anspela maximalt på snusk så fort det är salg på tapeten
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • OsynligtSmåkryp
    Smultronhjärta skrev 2010-05-20 12:45:11 följande:
    Det får ju jag också såklart..det är till och med maken som tycker att jag ska åka både en och flera ggr bara för att jag tycker att det är så roligt.Det har blivit lite av en grej att anspela maximalt på snusk så fort det är salg på tapeten
    Jaa, jag vet, skoja bara!
  • Smultronhjärta
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-20 12:46:10 följande:
    Jaa, jag vet, skoja bara!
    Fattar jag väl men andra som läser kanske på fullaste allvar tror att jag axlar en Lolitaroll bara för att det är salg Eller ännu värre "får" tigga om lov att åka!
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-05-20 12:49:15 följande:
    Fattar jag väl men andra som läser kanske på fullaste allvar tror att jag axlar en Lolitaroll bara för att det är salg Eller ännu värre "får" tigga om lov att åka!
    Men så är det ju eller hur??
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Kristyr

läskigt vad rååååsa man kan bli på 16 dagar (och lite lila)

Kollade på lindex sida och tyckte mycket av det flickiga var sååååååå fint.. {#lang_emotions_undecided} Iof allt var inte fint heller men mycket, hade nästan kräkts lite på mig själv för 17 dagar sedan...{#lang_emotions_dreamer}

Fast ni hänger ju i salgtråden alla..

• Malo

En liten fråga. Någon som stött på Molos ballerinaskor i  stl 23 någonstans?

• Smultronhjärta
    Malo skrev 2010-05-20 15:37:21 följande:
    Japp-anledningen till att de finns kvar är nog för att de kostar 100kr mer där än på alla andra ställen{#lang_emotions_undecided}
    Så är du riktigt desperat så springer du till Hippokids
  • minamor
    Malo skrev 2010-05-20 15:37:21 följande:
    eller på tradera :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17