• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • minamor

en fråga, min tjej har ballerina skorna och molomärket baktill har lossnat till hälften på ena skon (använda vid 2 tillfällen). Kan det reklameras eller är det alldeles för petigt {#lang_emotions_laughing}

• Malo

Tack tjejer! Känns lite surt att lägga ut 100 kr mer, när jag har ett par hemma som bara är för stora...
    Vet inte hur jag kunde missa de på tradera för där kollade jag ju nyss, men tack för tipset. Avaktar och ser vad de hamnar på...

• ängeln83

Godkväll

O här var det lika lugnt som vanligt nu för tiden, har alla fortfarande fint väder? Här har vi 20 grader, åska och öööööööösregn.
    Idag har vi varit och beställt en ny vagn till Meja, jippiiiiiieeee, tror faktiskt att gubben gillade den också, fast det skulle han aldrig erkänna

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-05-20 20:15:23 följande:
    Godkväll O här var det lika lugnt som vanligt nu för tiden, har alla fortfarande fint väder? Här har vi 20 grader, åska och öööööööösregn. Idag har vi varit och beställt en ny vagn till Meja, jippiiiiiieeee, tror faktiskt att gubben gillade den också, fast det skulle han aldrig erkänna
    alla hänger i salgtråden ju

ska du på salg??
    * 3 underbara busfrön *
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-20 20:15:23 följande:
    Godkväll O här var det lika lugnt som vanligt nu för tiden, har alla fortfarande fint väder? Här har vi 20 grader, åska och öööööööösregn. Idag har vi varit och beställt en ny vagn till Meja, jippiiiiiieeee, tror faktiskt att gubben gillade den också, fast det skulle han aldrig erkänna
    Åhhhh vad kul med ny vagn! Vilken färg? Lååååång leveranstid?
  • ängeln83
    LJ2 skrev 2010-05-20 20:18:31 följande:
    alla hänger i salgtråden ju ska du på salg??
    Äh, va ska ni där och göra?

Hm, alltså jag vet inte, hade hoppats att den skulle vara denna veckan, för då är sambon ledig men är den nästa vecka så blir det lite trixigt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-20 20:19:45 följande:
    Åhhhh vad kul med ny vagn! Vilken färg? Lååååång leveranstid?
    Jaaaa, jag har lyckorus här hemma Tänk så lycklig man kan bli över en vagn.
    Det blev en råååååååååsa, såklart. Nje, den skulle komma nästa vecka.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-05-20 20:21:46 följande:
    Äh, va ska ni där och göra? Hm, alltså jag vet inte, hade hoppats att den skulle vara denna veckan, för då är sambon ledig men är den nästa vecka så blir det lite trixigt.
    jag ska åka.. hoppas få ledigt ons.. annars sön
    mormor kanske? många som skaffar barnvakt några timmar nu ju, eller tom över natt =)
    e ju ganska smidigt o samåka iaf
    * 3 underbara busfrön *
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-20 20:22:24 följande:
    Jaaaa, jag har lyckorus här hemma Tänk så lycklig man kan bli över en vagn. Det blev en råååååååååsa, såklart. Nje, den skulle komma nästa vecka.
    Hihi jag var tvungen att gå in på emmaljunga o kolla. Verkar ju superfin. Visst kan man vända sitsen?

Ja jag vet hur det är med lyckorusen, helt galet. O när vagnen kommer sedan så vill man ju bara klämma på den hela tiden Efter 23 vagnar så vet jag hur känslan käns
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-20 20:24:59 följande:
    Hihi jag var tvungen att gå in på emmaljunga o kolla. Verkar ju superfin. Visst kan man vända sitsen?Ja jag vet hur det är med lyckorusen, helt galet. O när vagnen kommer sedan så vill man ju bara klämma på den hela tiden Efter 23 vagnar så vet jag hur känslan käns
    Visst är den fin , och den är verkligen ännu finare irl, o helt underbart smidig att köra, känns som en stabilare version av Camen
    Japp sittsen är vändbar, och ergonomisk, och det gillar jag, Meja satt som en prinsessa i den.

Ooooh, 23 vagnar?!!!!
    Detta är våran 7:e och sambon suckar redan
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17