• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-20 21:08:09 följande:
    Ängeln! Vagnreport TACK! Har haft me&i party här ikväll, blev bara 3 plagg, men alltid kul ändå Ingen salg för mig heller. Vi har dop nästa helg, mitt i veckan är uteslutet för jag lämnar inte Lia till nån annan än sambon än så länge så länge, ta med funkar absoluuut inte. Men, jag satsar på hösten!
    ÅÅÅH...jag är kääääär{#lang_emotions_heart} Underbaraste, snyggaste och smidigaste vagnen jag kört på länge, det blev såklart beställning av en rååååsa
    Provkörde även Been, men NEJ, det var absolut inget för oss, alldeles för ranglig och mer som en sulky, och om jag ska vara riktigt ärlig så är det fruktansvärt ful, sambon la sej nästan dubbelvikt på golvet när jag provkörde den, kändes ungefär som att sätta Meja i en sån där korg man drar efter sej på Ica *sorry alla bee lovers*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-05-20 21:19:37 följande:
    Busbellan: VAD är det för pooler ni har? Verkar ju siper med hårda.
    Köpta på ÖB, ser ut som ett äpple i formen
    De ÄR super, håller hur länge som helst, inte så stora, men billiga så barnen kan få varsinn

Hade en likadan fast i form som en båt innan och den har hållt i typ 7-8 år, men förra året blev det en spricka i den
    Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-20 21:24:26 följande:
    ÅÅÅH...jag är kääääär Underbaraste, snyggaste och smidigaste vagnen jag kört på länge, det blev såklart beställning av en rååååsa Provkörde även Been, men NEJ, det var absolut inget för oss, alldeles för ranglig och mer som en sulky, och om jag ska vara riktigt ärlig så är det fruktansvärt ful, sambon la sej nästan dubbelvikt på golvet när jag provkörde den, kändes ungefär som att sätta Meja i en sån där korg man drar efter sej på Ica *sorry alla bee lovers*
    ha ha vilken underbar förklaring {#lang_emotions_heart}

Jag måste ju bara kolla närmare på den där vagnen
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-20 21:27:01 följande:
    Köpta på ÖB, ser ut som ett äpple i formen De ÄR super, håller hur länge som helst, inte så stora, men billiga så barnen kan få varsinn Hade en likadan fast i form som en båt innan och den har hållt i typ 7-8 år, men förra året blev det en spricka i den
    Åhhhh ja vi har ju alltid köpt nya sådana där mjuka uppblåsbara varje er. Men det är ju så himla jobbigt att tvätta dem, så en hård hade ju vart toppen. Svea skall ju vattna hela dagarna, så det blir ett himla springandes till vattenkkranen om dagarna. Så en sådan balja full med vatten hade ju underlättat en hel del. Skall åka runt o kika här på Åland.
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-05-20 21:29:57 följande:
    Åhhhh ja vi har ju alltid köpt nya sådana där mjuka uppblåsbara varje er. Men det är ju så himla jobbigt att tvätta dem, så en hård hade ju vart toppen. Svea skall ju vattna hela dagarna, så det blir ett himla springandes till vattenkkranen om dagarna. Så en sådan balja full med vatten hade ju underlättat en hel del. Skall åka runt o kika här på Åland.
    Den första vi hade köpte vi på toysrus, har ni det där?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-05-20 21:24:26 följande:
    ÅÅÅH...jag är kääääär Underbaraste, snyggaste och smidigaste vagnen jag kört på länge, det blev såklart beställning av en rååååsa Provkörde även Been, men NEJ, det var absolut inget för oss, alldeles för ranglig och mer som en sulky, och om jag ska vara riktigt ärlig så är det fruktansvärt ful, sambon la sej nästan dubbelvikt på golvet när jag provkörde den, kändes ungefär som att sätta Meja i en sån där korg man drar efter sej på Ica *sorry alla bee lovers*
    Haha ja, jag tycker med den är ganska ful Ska runt och testa i helgen. Hade jag hållt snattran hade sambon köpt en Bee till mig i morsdag present avslöjade han nyss, han hade tydligen laggt undan en! Men åååh varför berättar han det liksom, han kunde väl ändå överraskat mig. Men han höll med om att det är bättre att kolla på lite olika först. Är riktigt nyfiken på Emmaljungan. Satte du Liam i den?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-20 21:35:09 följande:
    Haha ja, jag tycker med den är ganska ful Ska runt och testa i helgen. Hade jag hållt snattran hade sambon köpt en Bee till mig i morsdag present avslöjade han nyss, han hade tydligen laggt undan en! Men åååh varför berättar han det liksom, han kunde väl ändå överraskat mig. Men han höll med om att det är bättre att kolla på lite olika först. Är riktigt nyfiken på Emmaljungan. Satte du Liam i den?
    Alltså den är AP ful, tycker den ser rätt ok ut i shoparna på nätet men irl så...NÄÄÄ! Känns inte som en passande vagn för oss, möjligtvis som shopping vagn men inte promenad vagn.

Ha ha, snäll sambo ändå
    Tycker absolut ni ska spana in Ozonen, jag blev iaf helt kär.
    Näh, försökte sätta Liam i den men han vägrade som vanligt när man ber honom om nåt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-20 21:38:07 följande:
    Å en annan viktig sak. Exakt HUR rÅÅÅSa är den? Jag vill ha den så rååååsa som möjligt
    Mh...alltså den var inte riktigt den rosa jag tänkt mej men den är absolut rosa. Hade helst velat ha samma rosa som Nova Stars rosa men denna var lixom mer...cerise rosa på nåt vis.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-05-20 21:39:56 följande:
    Mh...alltså den var inte riktigt den rosa jag tänkt mej men den är absolut rosa. Hade helst velat ha samma rosa som Nova Stars rosa men denna var lixom mer...cerise rosa på nåt vis.
    Hmm okej. Ja. Bara den är riktigt rååsa. Inte åt det röda hållet. *hatar fortfarande rött*
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17