• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-04-27 20:54:31 följande:
    Gud så fina Haj badkläderna var! Är det verkligen ingen som ska ta in colibri uv-dressen...?!
    Känner att vi måste ha en uv dress snart till Lia... Letar o letar men hittar ingen fin. Småfolks från förra året är ju ljuvlig och framförallt Hummels underbara från förra året... I år är alla fuuuula...
    Men har inte åtminstone Hummel en fin i år. Jag har för mig att jag såg något ljuvligt på införsäljningen i höstas. Ska fundera.
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2011-04-27 21:15:49 följande:
    Åh ja gör det! Jag har bara sett nån mörk rosa,såg trist ut på bild iaf...

NÅN i denna tråden borde ju sitta på den fiiiina från förra sommaren.... Tungan ute
    Jag kikade igenom mina foton och hittar en cerise med orange kantband (ung samma som Katvigs orange/fuchsia) och en randig lila/cerise/gul.

Du gillar inte Katvigs miniäpplen då? 
  • Helle
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-28 21:28:01 följande:
    Jag drog ena fälgen längs trottoarkanten på dagis.... typ 3 veckor gammal.... Min mans mun sa att de inte var så farligt men hans ögon sa något helt annat! Så jag köper en ny för att slippa höra detta i all evighet! Sen hoppas jag verkligen att jag inte gör om detta igen!
    Kramar om. Fy vad tråkigt, men lätt hänt

Jag gjorde en ännu värre grej när vår bil var helt ny (för oss). Repade bakdörren och över hjulen i ett parkeringshus. Varken mannen eller jag var lycklig då.  
  • Helle

OT men mina killar fyller snart 3 och 5 år och jag har börjat fundera lite på presenter. Mycket star wars och blixten önskas men jag tänkte även höra vad era barn tycker är roligast att leka med (som är i samma ålder)? 

Vill ha lite andra uppslag  

• Helle

Tack tjejer för tipsen

Butte: Alex och mina söner verkar ha ganska lika smak. Gustav ska få batman/spindelmannen dräkt nu när han fyller och älskar sina bandyklubbor (ska få ett mål av mormor och morfar) och dinosar har vi sedan innan en hel del

Maliten skrev 2011-04-29 12:29:40 följande:
    Halloj!!
    Nån som har koll på om någon butik fått in Småfolks sommarkollektion än (förutom Spillevinken)? Jösses va mycket fint!! Måste nog låsa in salgkassan och ge någon nyckeln...
     Tycker också att det kommer en massa fint
  • Helle
    Buttelina skrev 2011-04-29 13:56:47 följande:
    hehe vad kul ohh ett mål skulle vi med köpt ju! hade han gillat. sen ska vi köpa en LITEN studsmatta.. han vill så gärna ha det
    Det älskar G med (de har en på dagis - en liten alltså), men vi har ingen stor trädgård, men en liten kanske skulle få plats om vi kapar grenarna på äppleträdet lite. Dock finns det nog knappt någon plats kvar då för innebandyspelandet
  • Helle
    ängeln83 skrev 2011-04-29 16:16:20 följande:
    Hej hopp sötfisar. Sitter i Västerås och väntar på att åka hem, Liam ville följa med och åka lastbil så så fick det bli :). Shoppade just varsin Småfolk t-shirt till barnen, vilken tur att man kan shoppa med mobilen :p. Blev helt kär i dom t-shirtsen, men har 104/110 funnits innan? Tog det till Liam, kändes perfekt eftersom han annars ligger mellan storlekarna.
    Kul med lite shopping. 104/110 trodde jag skulle komma från hösten, men har du köpte dem i r l så vet du ju att det finns redan nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17