1 och 1 är 3 skrev 2011-04-02 18:36:18 följande:
Smilla är på lyxhotell med spa, massage och grejjor och fullt upptagen av sin man

Busbellan skrev 2011-04-02 18:38:35 följande:
Tror det är helt ok att du svara eftersom hon är på spa
Då vågar man kanske inte ta mindre här heller, men vill ju inte att den blir för lång heller. Men med tanke på att den satt bra på Svea så borde den funka här också

Ja jag vet ju det

LYX!
Behöver du nåt mått så skickar jag gärna, men du ser ju ganska bra hur den sitter på Svea

jompa skrev 2011-04-02 19:09:13 följande:
Måste fråga er som har pojkar, tycker ni att det blir svårare att hitta fina kläder ju äldre de blir?
Tycker det är jättesvårt att hitta kläder nu till P som är 5 1/2. Tycker mycket av Molo och så är lite så där men det finns inte så mycket alternativ förutom tråk hm då och det är inte något kul tycker jag.
Och de dyra märkena som typ Gant och så är lite för dyrt kan jag tycka.
Vad köper ni till lite större killar?
Ja jag tycker det är svårt. Min P blir 5 nu i sommar och jag letar febrilt efter nya märken. Vi kommer i sommar att köra Katvig, Molo, Småfolk (i de print som inte blir för barnsliga), Maxomorra och sen får vi se vad det blir. Men jag H A T A R alla star wars etc som omnämns hemma så jag kämpar emot så mycket jag kan. RL har vi också som mannen köper när han är över i staterna.