Inlägg från: Julia1234 |Visa alla inlägg
  • Julia1234

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tack för svar! Då vågar jag inte chansa. Men den var rackans billig på addnature. 550:- fraktfritt! Synd att min storlek saknades

• Julia1234

Någon som vet om ngn shop har kvar klänning eller tröja i flowefield? Älskar det printet och förra årets är nu urväxta...

• Julia1234
    AnnaFreja skrev 2011-01-08 21:00:07 följande:
    Jag vill också ha klänning i 74-80. Fanns på min lokala butik till 50% men jag ratade den. Suck. Nu finns den väl ingenstans??
    Jag har iaf inte hittat Hojta gärna till om du springer på den!
  • Julia1234
    Julia1234 skrev 2011-01-19 21:40:47 följande:
    Jacka i jeans

Någon som har denna jacka ifrån Molo? Är den snygg irl?
    Ingen?
  • Julia1234
    CamillaJ skrev 2011-02-17 20:24:50 följande:
    God kväll..
    fina bilder som vanligt i bildis !! =)

Alla ni som ha facebook går in och gilla eller bjud in er själva på eleraff ... såg innan idag att dem skulle köra nåt erbjudande om typ 4... 5 till blev "fans" av dem .. så passa på .. kanske nåt riktigt bra  =)))

Molo softshelll jackorna är de normala i storlek ?
     Jag gillar, bara 2 kvar nu...
  • Julia1234

Nä - nu behöver jag hjälp igen! Måste ha nya lurvar till ungarna, älskar surfing - den får det bli till sonen, men VAD ska lilltjejen ha??
    Den hon har nu är typ identisk med fruity? Köptes förra året. Tassarna på ärmarna är väl lite olika, men annars ser de helt lika ut? Inte så kul med likadan igen.
    Någon som har tips? Finns det nån shop med äldre färger kvar?

• Julia1234

Vilken shop har flest katvigmössor? Behöver flera stycken, men vill helst bara få en frakt

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17