Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-10-05 15:30:37 följande:
    Ligger gaalet lågt juFörvånad
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119400590
    hmm tror du man kan trycka i maxen iden =P han har ju 86 i vissa lurvar å 92 i andra.. beror lite på årgång..
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-10-05 15:33:33 följande:
    Stackars säljaren..
    Greksmurfen skrev 2010-10-05 15:32:26 följande:
    hmm tror du man kan trycka i maxen iden =P han har ju 86 i vissa lurvar å 92 i andra.. beror lite på årgång..
    tja..det kan ju gå även om 92 kanske hade varit bäst..men är det billigt så är det
    sant så sant

men ushc ja får inte handla mer=P kommer ju inte ha råd med molo hahahhaa blev ytteligarre lite fattigare i dag på fb sidan juh =P. en hamstrare där som visst fick en pojke =P å då ska allt rosa ut nu =P
  • Greksmurfen
    Tingelingstar skrev 2010-10-05 16:42:07 följande:
    Förlåt om jag har missat några svar men det är några inlägg sen jag skrev mitt igår. Frågar därför igen och hoppas på att någon kan hjälpa mig.

Köpte en Molo Polaris på Tradera som ska vara i nyskick. Jätte fin men den har inga fothällor men däremot 2 knappar på insidan av varje fotresår. Skrev till säljaren och hon svarade att det inte ska vara några fothällor eftersom knapparna sitter på insidan! Hon trodde knapparna var till för att fästa på skorna. Har en bekant som troligtvis har fjolårets modell. Den har knapparna på insidan plus fothällor märkt "molo" (vad jag vet säljs inte de separat). Så nu undrar jag om inte det skulle ha suttit fothällor från begynnelsen på min overall eller om det ska vara så? Vill givetvis inte dividera med säljaren om jag har fel.

Någon som har polaris och kan plocka fram och titta lite? eller någon som vet hur modellerna ska se ut med knapparna?
    vad ja vet så har alla molos overaller utom baby fothälor.... när ja köpte babymodellen nu så fick ja med ett par extra så ja kan sy dit ett par knappar själv....

jag fick dessa på bus å rackartyg... du kan ju maila där å kolla om du kan få ett par skickade till dej? eftersom ja antar att du fortfarande vill ha overallen. dock tycker ja du ska n'mna det till säljaren att dem fattades.
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-10-05 18:44:00 följande:
    Ursäkta, men den här var ju extremt ful.

www.facebook.com/#!/photo.php?pid=305289&fbid=155173354516138&id=10 8020225898118
    ser inget =/
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-10-06 22:35:37 följande:
    Undrar varför?
    ngn bugg säkert....uhh kom på att ja glömt lägga in inlägg till skolan =/ ansträngt å dona med det nu=P.....
    köpe fina kläder via fb fick dem idag=) såå sött men såååååå stort=P...var ändå 62/68 blir till växa lådan...
    inväntar leverans från zillstar med=P hade 500 tillgodo där så blev lite ns (dem svarta) e dem fodrade?!
    å småfolksmössa å en skjorta till maxen =)...

rensade barnens garderob igår.... ska ta å fota så snart ja orkar å lägga ut på fb..... går ju inte ha påse på påse liggandes här hemma.....får ju inte plats med allt =P....
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-10-06 22:48:09 följande:
    www.tradera.com/MOLO-topp-i-st-128-hostnyhet-...

för det priset kan den få vara lite stor

nu kan jag gå o lägga mig
    du vill inte ha en rosa molo jacka och termobyxor lila för totalt 175kr ??
    Buttelina skrev 2010-10-06 22:42:19 följande:
    åhh söta mellisen i bildis vill gosa med henne igen
    =) ja hon e sååå goo flinar ju hela tiden...det e bara å ta en tripp hit lee=) så får du snooza så mkt du vill.. annars blir det salgen nästa..=)
  • Greksmurfen
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-07 09:56:49 följande:
    Bara en liten paus.... Men de kommer under dagen! Något särskilt.... Drömmer
    här har ja redan resnat... nu ska bara påsinnehållet fotas.. men det få bli när man hinner å orkar..=P..

för övrigt ska ja byta sängekläder på allas sängar.. å gissa i vad =P
    joooo fina småfolksäpplen komer pryda dem =) såååååå fint....
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-10-07 10:13:21 följande:
    åhh vad fint! Här har vi regnbågar i alla sängar... sov gott i dem när jag väl sov!
    åhh va myyyys;).. ja det e fint när man kan matcha....i sovrumet blir det lila äpplen både i vår å i lillans minisäng =)
    till maxen blir det svarta äpplen...tro det e svarta.. maken tyckte dem va bruna =/....

grattis anjelin =)
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-10-07 10:18:20 följande:
    De kan ju vara mökblå annars
    nopp dem mörkblå gav ja till en annan så dr såg ja skillnad... tänkte att jag ville ha svart för å matcha maxens svarta säng ....brunt e ju ingen kulig färg =/.....
    såg du att de satte upp max 2sängetöj per person från fredagen ;)
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-10-07 10:27:38 följande:
    Äh det är väl inget..Lika bra att kasta ut en 50-60 minst när man ändå är i farten
    fb kommer bli terrad ikväll antar ja=P.. sak bara köra med fast priser denna gången.....
    vilka färger köpte du? köpte ju en röd till maxen med....den e jättefin=).. men som sagt en brun =/..hmm ja det tåls att tänkas på om den ska få flytta.. nu e den ju upptvättad dock........
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17