Buttelina skrev 2010-11-26 10:26:35 följande:
jaa detta lär bli dyrt

Greksmurfen skrev 2010-11-26 10:25:15 följande:
haha ja du.....mama å syrran ha hjälpt åt att ha henne sen kommer dem till praktiken när hon ska äta =P.... sen har hon fått vra med 2 dagar med ...lite mer stressande å ha med henne men det fick gå, hade ingen passning till henne....
åh jobbigt vännen

jo.. men det går.. maken skulle komma hem med en överraskning med...=P som plåster på såren attt han vatt väck andra helveckan denna månaden ...

var ju inga problem å akutshopa till maxå melina igår heller för hans del.. så=P....
Kristyr skrev 2010-11-26 10:29:01 följande:
duktig som orkar plugga (ha praktik) när du har en bebis och en tvååring, hade nog inte orkat med det.. *pust*
ja det funkar tack vare att maxen e på dagis i stort sätt heltid....man få passa på å studera nu med tanke på att ja slipper ta lån då eftersom ja har föräldrapenningen.
rensade max å melinas garderob igår..uj uj lite kläder som åkte ut.. ska lägga upp lite idag på fb sen blir det å dumpa hemma hos mammsen samtidigt som jag plockar med mej stl 68 hem till melina... (får ju inte plats å bunkra för mkt hemma här å mama har ju plats i mitt flickrum hahahahah

) plockade upp alla 68:or i växa lådan med..OJ vad hon har kl'der i den stl.... få hoppas hon inte spurtväxer nu....
bara suits e det vella närmare 20 =O......just nu å ja tro inte ja vågar räkna plaggen hahaha....e mkt i garderoben nu.. hmm hur ska tvätten kunna få plats P....
frågade maken om vi inte skulle investera i en till barngarderob hahahhaha

det tyckte han inte.. JAG (observar ordet) fick bara ha en garderob itll ungarnas kl'der =P