Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-01-21 17:43:17 följande:
    De är såå fina kappahlleggingsen Visst är dom från 86? Måste klämma och känna lite i helgen tror jag
    dem jag såg härrom dagen började på 86 iaf
  • Mamma till Simon
    Buttelina skrev 2011-01-21 17:48:48 följande:
    haha nu? fick alla sug efter rosa/gula katvig nu eller haha sötisar
    ja NU, du kan ju inte lägga ut fina bilder och räkna med att jag ska blunda Flört 
  • Mamma till Simon
    Buttelina skrev 2011-01-21 17:58:08 följande:
    Drömmer sorry
    SmillaMilla skrev 2011-01-21 17:50:48 följande:
    Fast det var jätte fint! Har du tips på kjol man kan ha till den kombon? NS jenaskjolen går ju till Allt. Men något annat?
    visst var det hmm ska kolla gaderoben. om där finns nått jag kan tipsa med
    det är lugnt Flört hade ändå 50kr rabatt där och de var jag ju tvugna att använda
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2011-01-21 19:11:45 följande:
    Funderade häromdagen på samma sak, har kvar massa i 80 tror jag det är och undrar om pillan kan ha dom i år igen?

Nu fyndade jag precis en gul/rosa långärmad katvig på FB så nu kan den kortärmade få flytta ut utan större separationsångest
    ja jag såg att du tog den
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2011-01-21 20:26:48 följande:
    Ja båda är tjusiga Gillar nog en turkosa mest men blev akut sugen på den ljuslila med typ mintgröna kantband från förra våren. Såg att det fanns en ny sån i 62 på ett ställe Drömmer Den turkosa finns nog förresten i min lokala butik, ska gå och klämma på den
    Duntoffla skrev 2011-01-21 20:22:23 följande:
    Nej, vem fasen gör det? Jag har inte heller fastnat för På Spåret men ska nog kika lite nu faktiskt. 
    Ja då var vi där igen då Du vet inte kön va? Jag skulle satsa på någon turkos, röd eller lila. Vi hade den fina turkosa med rosa kantband som jag köpte från Smultron. Såå fin! Nu senaste hade hon den lila med gröna kantband vilken jag också tycker är unisex.
    Nej vi vet inte kön, har trott pojke hela tiden men det är ju ingen garanti precis Åh den turkosa är ju såå fin, den hade Milla när hon var mindre Blev som sagt väldigt sugen på den ljuslila med mingröna kantband, den är ju också unisex tycker jag allt
    ja turkost är ju lite mer vårigt
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2011-01-21 20:32:52 följande:
    Det sket sig rejält där med ett plagg i varje
    Mamma till Simon skrev 2011-01-21 20:28:58 följande:
    ja turkost är ju lite mer vårigt
    Joo det är ju det. Gillade den bruna som tusan tidigare men nu tycker jag den känns mörk, vet att jag vill ha lite gladare färger framåt våren så det är bäst att köra på det
    ja den bruna är väldigt fin men som du säger så passar den nog bäst på hösten
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2011-01-21 20:58:15 följande:
    sitter o kollar på pop-säljsidan på fb. Är det bara jag som tycker att deras regler än konstiga?? Köp nu finns kvar även efter lagda bud. Man kan alltså ta köp nu ända fram tills auktionen går ut......även om nån har lagt bud

Hör med LitenBlomma det är väl hon som skrivit reglerna, tror jag iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17