Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-10-07 10:33:29 följande:
    Jag köpte grön och turkos..Sen har vi två nya bruna med gula äpplen hemma i vuxen,junior också btw. Sen har Lova också några äpplen.. Det börjar bli lite väl många lakan här nu
    åhhhh hittade du turkos till junior?  man kan inte ha för mkt danska lakan =P det vet du vella ;)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

hejhej...ngn som vill plugga å skriva inlägg åt mej Kräksinte sugen alls.....

HAHA på tal om salger å fina danska märken ... jag verkar ha smittat en hel del mammor på maxens dagis =P... en mamam hade tillochmed skickat bud via en lärare att fråga mej vart ja hittar alla dessa fina kläder mm ;)............

sen vann ja denna fina till lillis pledd.net.24nb.serversenter.net/index.php&case=4&id=154&idkategori=7&startrow= =) jag är såå glad.. den e u bara såååå underbar

• Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2010-10-07 21:09:20 följande:
    HILLA- Nanook (Isbjörn) is da shit! Idag ösregnade det och Noel stod under takrännan samt har lekt i vatten och han är ändå snustorr. Om du inte redan har dem, köp överdragsbyxorna, de funkar som galonisar. Grymt bra!
    amen till det ;)..........
    har byxorna till maxen (2par) ett hemma å ett par på dagis.. dem e suuuuuper......ville haft jackan med men hittade inte den ngn stans lite billigare..=/ dem kostar ju sitt ....
  • Greksmurfen
    jompa skrev 2010-10-07 21:13:28 följande:
    Gahhh Tofflan, jag som var så snål sist vi var iväg ångrar mig sååååå nu när sonen egentligen skulle behöva både skalbyxor och skaljacka.
    Mest behov är det av skalbyxor, men vet du om det är så stor skillnad på de som det står Nanook på och de som det står Isbjörn på.
    det e samma =) bara bytt namn =)
  • Greksmurfen
    H I L L A skrev 2010-10-07 22:03:11 följande:
    Duntoffla -- Såååå söt hon är lilla Lea Vackra ögon !!! Noel är också söt som socker
    hilla: har skalbyxor till maxen nu å det e stl 74/80 så dem e stooora i stl ;) finns fortfarande å växa i =P
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-10-07 22:11:12 följande:
    greksmurfen: orkar du fixa med t?Glad
    imorn gör ja det ;)... sitter med skolböcker i knä en fot på melinas babysitter=/.....å maken e ute på galej.....
  • Greksmurfen

goddagens =)............
    usch här har ja fullt ös med dopet som e på söndag...
    hittade fina pop kläder till mej igår på kosta=) 50% är härligt eller hur ;)...........
    "råkade" hitta lite till melina å sen mössor tillmaxå melina...hmm dock så får ja byta maxens då hasn huvve visst har växt en hel del...så det blir antagligen en tur dit på lör =P...
    kan säga att det hade fått in såååå mkt fint pop nu =P dregel..... hittade lite mer kläder till mej med å sen fanns detmkt ja ville ha till ungarna =P...hmm men får vänta till det kommer in lite=P...tro et blir en jacka till maxen en tjockare variant....hittade en fin denim med flecce i till han, men måste ha med han å prova innan...skaljackan tycker ja verkar för kall just nu även med fleeceunder...

förresten tips: busloppan har ökat rean =P.....så nu kan man verkligen fynda 15% extra på rean...rea på rea är ju aldrig fel ;)

• Greksmurfen
    h80 skrev 2010-10-13 22:05:46 följande:
    ja Glad men inte du?
    jo =P........ hmm undra vaffö ja inte kan se dej å vice versa.. pratar med butte just nu å hon kan ju se mej =P
    å kristyren e med på plats se ja .. sak vi dona lite tradera tycker ni ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17