Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-10-27 22:33:47 följande:

Gokväll i tråden!

Känner mej rysligt duktig.

Har målat barnens rum nu ikväll. Får ta en runda till imorgonbitti. Fint blir det!

mysigt=).. du få lova å ta bild sen när  du e klar =) vill ju se=)
    här har ja slagit in paket för fulla muggar.. min lille pojke blir 2 år imorn.... usch va tiden går snabbt =/..........
    ska få vara extra fin på dagis imorn sen blir det hans favv omat på kvällen pizza=P å det ska inte vara hemma gjord utan han vill ha den från krikors pizzeria å kebab =P......blir nog en mindre tårta imorn som vi fikar på sen blir det stor kalas för han på söndag  =)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2010-11-03 10:01:38 följande:
    Tror att Molo-mailet kommer imorgon Har det inte kommit tors förmiddag/lunch förut?
    nopptis lr ons.....inget på en tors... näsan alltid minst 1 v innan väll....
  • Greksmurfen

h80: stl 92 om hon inte har aparmar=P och 98 om hon har det =)......
    typiskt att du inte bor närmare isåfall kunde du testat maxens.....

• Greksmurfen

AKUT FRÅGA ;) lr ja det beror vella på hur man ser det.
    letar efter en småfolks overall teddy lurven stl 56 grön....ngn som vet vart ja kan hitta det??

• Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-11-07 14:02:24 följande:
    Malous är såld eller? Tror bara de finns kvar på T. Men har ingen koll på om nån finns nu, men de senaste höstarna har det ju funnits "massor".
    jo hennes e såld =(........ syrran vill så gärna ha en till sin lille kille som e bf den 9 jan =)......

HAHa... nu kom maxen utgående med melinas ljusrosa velour tights på sig =P ni vet sånna från lindex.. observera att det e stl 62 i dem =P

han har fått på sig dem helt upp å rätt med ... fina tighta 3/4 TIGHTS ..sååååå fint han blev hahahaha
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-11-07 21:41:27 följande:
    hade jag kunnat få plats i en overall hade jag haft det på mig gäärna en regnbåge med haha. skiter i om folk glor Cool
    Busbellan skrev 2010-11-07 21:38:35 följande:
    Vi kör på det så får A inviga sin också, den är inte använd än
    kul ju
    HAHAHAHA-.......sååå fint =)
    jag hade ju en regnbågströja till mina mamma gravid byxor hängslena när ja väntade mlina.. kunde haden i början iaf=P.. så hade maxen sin regnbåhge med hihi vi var så fina=)
  • Greksmurfen

hejhej....

hmm kan bli lite irriterade på köpare faktiskt ibland =/.....på tradera
    hade avslut för 1 vecka sen rätt många runt 35st. har en 3mån hemma å en nybliven 2 åring, sen har jag haft mkt med studierna 2 arbeten denna veckan. som ni vet tar det en viss tid å packa när man inte har mailingbags. så ja la på lådan i fre och idag dvs (4 dagar efter avslut och 1v efter avslut.
    får ett ilsket/otrevligt mail idag där hon frågar vart min tradera vinst är och vad är problemet!?

hmm har man bara positivt ibland sin respons så tycker jag man bör kunna vänta, eller maila vänligt och undra som ngn annan hade gjort.

tycker ni det är sent att skicka ut?!? jag menar ja ger ju mina budare chans att betala inom en vecka då brj ha väl ha samma rätt å skicka inom 1 vecka efter inbetalning iaf... och som sagt det finns ju tidpunkter när man har mkt å stå i....

ja nu har ja fått ur mej lite....blev bara lite snopen över det mailet =/

• Greksmurfen

hejhej.........råkade stöta på en guldgruva med molosar =P i en usa butik med låg frakt =P...
    fanns bla dalmatiner klänning ,linnen, pärlplattekjol mm ;).............. och det e ju 30% extra rabatt på dem sen e ju dollarn låg med ;).

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17