Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-10-13 22:08:50 följande:
    Du måste ju fråga dig en sak också
    Går u med barnen hos den är Ulf Liljenberg som alla talar så gott om?
    Tänkte jag skulle ringa och försöka få en tid där med Ella nämligen
    jo har än så länge bara vatt dr med maxen=)
    super trevliga... de har ju akut tider varje dag med precis som på vc med....
    så det e som en vc för barn kan man säga men att han specialliserad på barn sen har han ju ytteliggare specut inom kardiologi (hjärtat)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-10-13 22:10:35 följande:
    jag ska soooooooooova nu!!!

Jag vill veta vad det väger Om det ska få åka med posten... ev rek.
    ligger under kg:ot..typ 800-900gmax... när ja väger på matvågen... vill du ha det rekomenderat eller hur vill du göra?!?
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-10-13 22:09:34 följande:
    Jag kan inte heller se dig där, kollade nyss
    hmm e det ngn inställning man ska göra =P...............tro inte ja har blockat er iaf =P haha inte vad ja vet om ;)

www.smafolk.dk/tcms/gallery_images/outdoor/Style-03-960-12.jpg ingen som är sugen på en sån här overall..den passar inte melina å koemr inte göra det hela vintern =(... hon drunknar iden =(.....känns så surt å ha köpt den för 900 å sen kommer hon inte kunna ha den =(...... ingen annan som har den iaf.. lr ingen shop som tagit in den så man e lite ensam om den alltid ngt =)
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-10-13 22:20:40 följande:
    vad är det för storlek? Kan man ha vagnbälte i?

jag traderar gärna :)
    det e onesize på den.. kan ta kort på melina i den ;) om du ser melina i den.. å ja det finns sydda hål där man ska spärtta i tyget så att säga för att kunna haden till vagn och bilstol=).... tro han på BoR kan va snäll å ta tillbaka den ev.. men känns lite sådär å lämna tilbaka när han specialbeställde den å frakten från småfolk e rätt dyr å den tog ju han =S....händerna kan man även vika över..tro denna e gjort för en bebis som e lite älder än melina ...tro hon e för mkt spädis för at denna ska funka denna vintern...
  • Greksmurfen
    Damien och Adrian skrev 2010-10-13 22:21:11 följande:
    sälja på T? De har ju ibland gratisannonser, passa på då om du är osäker och vill lägga ut den för högt pris.

Hej tjejer! FB håller alla på med? Jag är inte ens med än, men det är väl snart dax, fb verkar vara här för att stanna.... tom T har gilla-knappar, sååååå boring.

Köpte en Mololurvis till D som han ska ha till våren, älskar den mörkblå med lime, det fick bli en större sådan.
    hmm det kan ja ju göra iof =)..
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-10-15 21:50:14 följande:
    menade hitta en stegräknare under den shoppingen..
    såg du mitt inlägg igår?? vikten landar på 800-900g ca..
    fy fanken vilken dag... den här stressen börja ta ut sin rätt tro ja.. haft rosa ögon idag =/....

så mkt å dona med till melinas dop på söndag och sen haqr maken varit borta på kurs flera dagar....
    äntligen e han här igen....imorn ska ja baka 5 tårtor, hämta smörgåstårta, köpa svarta leggings til mej själv hmm ja det e vela det...
    just det ja duka till dopet med på kvällen.....

vad göres här då?? smultron tycker du få ta dej en tripp till kosta ngn dag med =P..finns ju massa fint där just nu ;)
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-10-15 21:59:54 följande:
    aha, men jag kan ta posten rek för säkerhetsskull, det är ju endå lite pengar..trist om det skulle komma bort, alla fina småfolkisar.
    jo man vet ju aldri.. hmm då ska vi se vad blir det enligt postens hemsida??
  • Greksmurfen

hejhej.... här blev det inget eleraff idag.... var osäker på om ja kunde åka ifall jag blev tvungen å hämta maxen på dagis....
    hans krupp gjorde sig tillkänna igen inatt.... han som klarat sig fint utan den hela sommaren.....

MEN så ringde maken... han jobbade i kalmar idag å var inne en sväng å fick med sig en klänning till melina =) med äpplet på =P ;)
    i stl 68 =) blev redigt glad=).. han vet ju att ja diggar dem märkena... å det e faktiskt det första danska plagget han köper =P å först atill melina med för den delen =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17