Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-01-10 10:52:05 följande:
    Lalalong skrev 2011-01-09 23:28:11 följande:
    Verkligen tack för tipset! Där kommer jag garanterat hitta något! 
    Så lite så. Kanske inte de "fräsigaste" kläderna men praktiska. Sambon brukar handla plagg till jakt och fiske där. Tror de är snabba också.

God morgon förresten! Eller god middag kanske?

I går blev det en liten order från Eleraff på nya Molo. Sonen ska få välja något plagg också.
    morrn morrn....
    hm nästa vecka ska ja till storstaden ala sthlm =P en av dagarna ska ja ha lektion på saxska lr hur det stavas =P... vart sjutton ligger det hahahah?
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2011-01-10 11:13:55 följande:
    Sachsska barnsjukhus? Det är en egen avdelning och ligger i/vid Södersjukhuset vid Skanstull ungefär. Vart ska du bo? Enklast är nog att ta T-banan till Skanstull och sedan gå 5-10 minuter alt ta buss. Det går en buss som stannar vid Södersjukhuset. Buss nummer 3.

Pluggar du till sjuksköterska/läkare eller något?

www.sodersjukhuset.se/sv/Om-SOS/Organisation/.../
    pluggar till spec. ssk barn och ungdom=).... så lilla mellisen får ju vackert följa med oxå =P..... sak bo i huddinge, hmm okej
    ja lä vella ändå hamna i haparanda =P......
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2011-01-10 11:39:15 följande:
    men då tar ju pendeln och se sedan gå 5-10 min (10 min att gå som gravid med en brant trappa) 15 min att gå omväg så man slipper trappan med vagnen

Du kliver av på södra station.
    går den till södra station ifrån huddinge lr måste ja in till centralen å byta riktning med =/
    Duntoffla skrev 2011-01-10 13:54:03 följande:
    Haha...det går säkert bra. Kul inriktning du valt!
    jo=) har halvvägs kvar sen så=)
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2011-01-10 18:26:41 följande:
    Fast i förra veckan tog jag en buss utanför södra som gick mot Sickla och den stannade utanför entren.
    Och i detta väglag med barnvagn så skulle jag inte gå
    hmm ja tänkte ta buggan =P.... kanske inget bra val lr =P..den e ju så mkt mindre å mindre klumpig än maxi.-cosin...va tro ni?!?

vilken stl på klänning till melina i colibri?? stl 74 eller 80?? tro hon kommer väga lrunt 9kg på 1års å vara runt 75cm kanske?!?
  • Greksmurfen
    Saraia skrev 2011-01-10 19:07:36 följande:
    velar med ang stl 68 el 74, men köper nog kortärmad body/bodysuit när sommaren närmar sig, vågar inte ännu... bebis e ju rätt stor, har 62 nu
    åhh när födde s din tös=)

tjolla: ja lägg upp bild sen så ja få se =)....iochmed att deme emindre i år så undar man ju vilken stl
    mamma till Maximilian född 081028 och melina född 100719
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2011-01-10 18:52:31 följande:
    Mateo var 74,5cm, Maia 72cm på 1års. Du och Aniss är ju ungefär som mig och Felipe i längd...t.o.m lite kortare så jag tror nog inte Melina blir så lång...men man vet ju aldrig förstås. Vad säger hennes kurva?
    Jag tror du bör ta 74, absolut inte 80. Hon blir ju inte 1 förrän slutet av sommaren heller...
    maxem va 80,5 på sin 1 års så runt 73 kanskw hon e då...hmm ja då e ju valet mellan 68 lr 74.... allt beror på hur stora dem e....
    hon har 62 till 68 nu beroende på vad det e för plagg...... dem miniAture vi ficl låna hat hpn med haft såå söta e dem på henne...
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2011-01-10 19:57:16 följande:
    Vad vill du ha bild på? Har laggt upp en jämförelsebild med prästkragarna i 74!
    bild på ...............:)
  • Greksmurfen
    Greksmurfen skrev 2011-01-10 20:17:04 följande:
    bild på ...............:)
    dvs på henne hihi........
    melina e ju ingen tjockis direkt..ligger typ 1,5 under normal linjen å ha varit där stabilt
  • Greksmurfen
    Stormis skrev 2011-01-10 21:48:33 följande:
    Liksom heeeelt galet! Ok att den blå är finare och svårare att få tag i, Men nästan 700 kr för en jamas!!!! Denna slår ju med hästlängder Theas kossor för 400. Nästan fynd ju...
    oj herregud va den sköät i höjden... har med en med blåa kanter men stl 68 perfekt till ina nu =)

ja dem med röda kantband har man ju nga st.. typ en i var stl =P
  • Greksmurfen

la in lite salgbildewr i tråden från småfolk ;)... hoppas det va oki pölsedamer..:)... åhh man blir shoping sugen när man ser det =P
    1 och 1 är 3: tro du syns på ett hörn med ;

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17