Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

kikar bara in en snabbis och tackar för alla grattis!

och för att inte vara helt OT så bjuder jag även på en bild på liten Helge i danskkläder.

• FL Lisa

jompa : japp det är gamla fina katvigränder. Insåg just att jag har massvis med gamla katvigränder i 56 och 62 så här gäller det att byta om många gånger per dag så att man hinner använda allt innan det är för smått
    Jag gillar också dom med vita ränder och har den här och brun/vit och svart/vit i minisuit också.

• FL Lisa
    Duntoffla skrev 2010-12-13 21:24:35 följande:
    FL Lisa- Vilka fina grabbar i BT!
    tack! och detsamma (fast inte bara grabbar förstås..men barn)

jag läste förresten här uppe att du blir datorlös när ni får besök...låter som att du måste skriva upp en laptop på din önskelista till tomten
    ängeln83 skrev 2010-12-13 21:26:10 följande:
    Godkväll flickor.

Pjuh, full rulle hela dagen, åkte hemifrån kl 9 och kom hem kl 19.
    Liam somnade precis, hostig och allmänt hängig, stackarn, hoppas han mår bättre imorgon, så olikt min lilla skrutt som det alltid är full rulle på.

Hämtade ut Mejas nya Hummel overall idag, OMG så fin den var, och alldeles underbara funktioner.
    hoppas han kryar på sig snabbt.

Nu börjar jag också blir riktigt sugen på en hummeloverall. Alla som har den pratar så gott om den. Får kanske bli en sån till något utav barnen nästa vinter
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2010-12-13 21:32:06 följande:
    Ja det får vi hoppas, han är ju verkligen aldrig sjuk annars. Meja har varit lite krasslig fram och tillbaka men börjar piggna till igen som tur väl är, lagom kul med 2 sjuka barn när man är själv hela veckan.

Jag har ju kört sten hårt på Molos men det vetisjutton om jag inte gillar Hummel bättre, känns verkligen som en super praktisk overall.
    nä det låter inte som någon hit. Dock så verkar ju allt sånt alltid komma just när man är själv...gärna blir man sjuk själv också. Men jag håller tummarna att båda dina (och du själv)är pigga och krya imorgon

Ja här kör vi också på Molo men jag måste nog bryta mönstret nästa säsong och testa hummel också
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2010-12-13 21:41:48 följande:
    Ja, vi har en laptop men den lämnar väldigt mycket övrigt att önska. Tomten skulle behöva komma med en ny stationär dator, en laptop och en platt-TV.
    ängeln83 skrev 2010-12-13 21:26:10 följande:
    Godkväll flickor.

Pjuh, full rulle hela dagen, åkte hemifrån kl 9 och kom hem kl 19.
    Liam somnade precis, hostig och allmänt hängig, stackarn, hoppas han mår bättre imorgon, så olikt min lilla skrutt som det alltid är full rulle på.

Hämtade ut Mejas nya Hummel overall idag, OMG så fin den var, och alldeles underbara funktioner.
    Krya på sig kramar från oss
    haha...då hoppas jag att ni får en riiiiktigt snäll tomte.
  • FL Lisa
    Busbellan skrev 2010-12-13 21:41:42 följande:

Gokväll tjejer!

Sitter här och försöker värma upp mig efter Ellas lluciafirande. Visst är det fint att de är ute, men vad kallt det var. Är fortfarande inte varm

låter som här. Vi var också ute och det var riktigt riktigt mysigt...men termometern stod på -21 grader så kallt som tusan var det
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2010-12-13 21:46:35 följande:
    Dålig på namnen, men har två från olika säsonger nu och det är bara den nyaste som det där markanta syns.

Här ser man det

Inte lika tydligt här

Men båda är förstärkta.
    vet du om dom är så varma så att dom klarar norrländska vintar och dessutom utedagis?

Som det är nu kör vi med ullunderställ, fleecekläder och sen molos overall när det är riktigt kallt och det fungerar toppen.
  • FL Lisa

Måste bara kika in här en snabbis mitt i kvällsstöket och skicka ett TACK och en stor KRAM för presenten till Helge! Jag hinner ju knappt läsa här i tråden längre känns det som och förväntade mig absolut ingenting så när jag såg ett paket med mitt namn på idag så antog jag att det var en småfolktröja åt Alvin som jag väntar från T och när jag såg att det var en bodysuit så hann jag sucka och tänka att den säljaren måste skickat fel. Fattade knappt något när jag såg lappen heller 

Det här måste lätt vara den bästa tråden på FL {#emotions_dlg.flower}

• FL Lisa
    Buttelina skrev 2011-01-26 21:41:27 följande:
    men åhhhhh sötaste lille helge han ser ut som en liten farbror Hjärta det gjorde lillebror med när han var bebis sååå söt
    tack
    och här hemma går han under benämningen farbror Helge emellanåt
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2011-01-26 21:50:05 följande:
    haha seee lille farbrorn så gosig

kolla lillebror såg med ut som en farbror
    haha...sååå sööööt! Och västa frillan redan då. Jag tycker det är urgulligt med massa hår på nyfödda...själv producerar jag enbart flintisar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17