Vi som shoppar danska barnkläder del 17
kikar bara in en snabbis och tackar för alla grattis!
och för att inte vara helt OT så bjuder jag även på en bild på liten Helge i danskkläder.

kikar bara in en snabbis och tackar för alla grattis!
och för att inte vara helt OT så bjuder jag även på en bild på liten Helge i danskkläder.

jompa : japp det är gamla fina katvigränder. Insåg just att jag har massvis med gamla katvigränder i 56 och 62 så här gäller det att byta om många gånger per dag så att man hinner använda allt innan det är för smått
Jag gillar också dom med vita ränder och har den här och brun/vit och svart/vit i minisuit också.
Gokväll tjejer!
Sitter här och försöker värma upp mig efter Ellas lluciafirande. Visst är det fint att de är ute, men vad kallt det var. Är fortfarande inte varm
Måste bara kika in här en snabbis mitt i kvällsstöket och skicka ett TACK och en stor KRAM för presenten till Helge! Jag hinner ju knappt läsa här i tråden längre känns det som och förväntade mig absolut ingenting så när jag såg ett paket med mitt namn på idag så antog jag att det var en småfolktröja åt Alvin som jag väntar från T och när jag såg att det var en bodysuit så hann jag sucka och tänka att den säljaren måste skickat fel. Fattade knappt något när jag såg lappen heller
Det här måste lätt vara den bästa tråden på FL

det gjorde lillebror med när han var bebis