• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hade också velat ha en till. men det får vänta många år. hade inte pallat..
    Lj2, ja det får vi verkligen! Vart åker du från?

• hzl

jag får heeeela tiden upp den jävla reklamen, vinn ett års fri el. smart placering
    hata

• hzl

jo förresten! Finns det nån annan nörd här som spelar betapet?

• hzl
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 19:49:20 följande:
    vistte inte det vatt nördigt =P.... har haft uppehåll.. man blir ju beroende=P... räknade ju ord när man skulle somna typ =P... det e sjukt haha
    det är faktiskt as nördigt. men det är väl inget negativt? Jag har vart hookad länge, hade uppehåll ett tag för som du säger man blir beroende.. Sen öppnade dom grisen o de andra böjningslistorna, ännu roligare! vad heter du där? greksmurfen??
  • hzl
    Buttelina skrev 2010-04-16 20:32:47 följande:
    min mamma är ju uppfödare av ragdollkatter.. hon har fått en kull ungar för nån vecka sen. vet ni vad dom ska heta?Aya nayaMoloMini a ture (den minsta i kullen)Kik kid
    hahahahaha fett

Finns det lurvar på salgen? Jag har ju vart en motståndare men börjar nu känna mig mer o mer omvänd ("@€&!-dansktråd!) Så jag borde ju ha en iaf, eller?
  • hzl
    lillronya skrev 2010-04-16 20:47:06 följande:
    Hoppar in med en heeelt ot fråga till bästaste allvetarna.Vi håller ju på att renovera lite varstans i vårt hus och nu behöver vi bestämma oss för vem som ska sova var. Vi har fyra sovrum på ovanvåningen och ett nere. Just nu sover jag, mannen och småttarna i ett rum däruppe och de andra barnen har vars ett rum. Min tanke nu är att vi ska ta rummet nere som används som lekrum nu och göra det till sovrum, så att småttarna får ett eget rum där de både kan sova och leka däruppe.Så min fråga är: Tycker ni de är för små (snart 3 och 5 år) för att sova utan oss däruppe?Behöver jag tillägga att jag har en aning svårt att släppa taget?
    Dom är inte för små till åldern.. Men det vet du nog bäst hur dom är som personer. Min kille fick dela rum som liten (runt 3) med sin storebror i ett rum i källaren (låter värre än det var) jag tror han fick lite men från det faktisk. Han stod vid grinden o grät- mamma varför gömmer du dig för mig!?`
    Så det är nog från barn till barn men nån gång ska man ju "klippa" det sker ju iofs hela tiden successivt. Men jag tycker det låter som en bra plan att ha övervåningen som "barnens"
  • hzl

Vilka st

Buttelina skrev 2010-04-16 20:41:17 följande:
    hehe samma här, men det är ändå kul att skriva dom jackor 400dkk ehhh jaaa ALLA borde äga minst en lurv jepps dom finns på salgen. upp till strl 92 150dkk. 92jr och upp kostar 200dkk
    Så det var typ billigare igår på zillstar.. kommer ju få beslutsångest över färg. har ju sett massa av era bilder o det är hela tiden, DEN! åååh nej Den! Ah men kolla denna!

Hur många är det som stannar över natten o lever danskliv o fyllar bort alla molofynd?!
  • hzl
    molnen skrev 2010-04-16 20:56:47 följande:
    Kan man handla Katvig från deras hemsida + eller vet ni av någon dansk shop med mycket katvig och hyffsad frakt ? letar deras långärmade solskyddströja .
    JAG MED! OMÖJLIGT. eller ah, kanske inte men jag lyckades inte iaf
  • hzl

jag tror jag vill ha den gråa m röda band.. eller är den lite tråkig?

• hzl
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 20:59:14 följande:
    det e faktiskt aldrig ngn som har sovit över i danmark nära salgen innan:)... kan ju bli prämiär i år .. antingen det eller så får man stanna i malmö.. 2 dagar på salgen detta året blir minimum =p..
    Ja malmö känner man ju folk iofs. Eller så tränger man in massa i ett hotellrum på istedgade o busar hela natten

Hur mycket ska ni shoppa för? Vad säger era män?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17