• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Wiiiiii! Fina molo lurv jackan är snart här! 30% känns helt ok också

• hzl
    Kristyr skrev 2010-06-06 21:12:27 följande:
    Ängel> Finaste suiten.. sa ju indirekt att den var liten Har ju en 62 som passar på lillesyster som var 54 förra veckan. Därför köpte jag en ju en grön 68 från milkmilla häromdagen!
    30% just nu på funkybaby med frifrakt (med nån kod)
    sverige va? koden..
  • hzl
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-09 15:21:35 följande:
    Nån som har koll på de här med ansvarsfrågan vid husköp?

Vi tyckte det luktade lite mysko i hallen så vi tog bort en golv list, fullt av svartmögel bakom, fortsatte med hallgolvet, mögel under på spånskivorna, fortsatte ner under dem, frigolit med mögel, papp med mögel o sist träplankor alldeles blöta Obestämd Så nu måste vi dra bort ALLT ner till grunden i hela hallen o sen göra om det.

Allt är nygjort av förre ägaren, nog inte ens ett par år gammalt..
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
    Den förra ägaren är skyldig. Ni har ingen undersökningsplikt på en sådan sak. det är ett dolt fel som ligger på honom att ersätta
  • hzl
    stökmamma skrev 2010-06-09 15:54:28 följande:
    ska ni aldrig få njuta av ert hus??

snart är det sommarlov och då kan vi komma och leka med bubblis, om ni har nån campingplats i närheten?
    andras barn och mina älskade ungar
    vad har din dotter gjort med benet?

Ja jättefin lurv i bt, unisex skulle jag säga.
  • hzl
    stökmamma skrev 2010-06-09 16:04:40 följande:
    hon har hoppat studsmatta samtidigt som 2 6åringar och en treåring.... en fraktur
    andras barn och mina älskade ungar
    aj då. lilla korven..
  • hzl

Ang Katvigsalg. Förstår om ingen har lust, men jag tänkte att chansen ökar om jag iaf frågar. Jag skulle vilja ha en ullsuit i 86 el 92, färg spelar inte stor roll. Betalar såklart lite extra för besväret. Nån som kan tänka sig?

• hzl
    SmillaMilla skrev 2010-06-10 19:05:01 följande:
    Men är de verkligen billigare där än på busloppan.se ? Finns en rosa där i stl 86 för 325 kr. Känns väldigt billigt.

Jag vet ju inte vad de har för priser på salgen... tror du det blir billigare att köpa denna än på salg?

• hzl
    molnen skrev 2010-06-10 19:08:47 följande:
    ååååå vilken fin ullsuit ,den har jag missat ! Synd att vi redan har ullkläder
    Köp den HZL
    haha. ja visst är den underbar! Hade spanat på den vitbruna men alla färger är fina.. Vad har ni för ullkläder?
  • hzl

Är det någon som har dessa? Katvig är ju små i suits, gäller det dessa med eller är dom större?

• hzl
    molnen skrev 2010-06-10 19:16:56 följande:
    Vi har Ruskovilla (finskt ,säjes i en lokal butik här men även på nätet)  Jättebra men tyvärr dyrt
    Tror vår heldräkt gick på 700kr
    aha.. aldrig hört talas om innan. Ska kika på detta märke. ja men 700 är ju igentligen ganska rimligt.. liite dyrt kanske.

Men ingen som vet stlk i katvigs ulloverall? Är dom som molo ungefär?
  • hzl
    Stormis skrev 2010-06-10 20:02:36 följande:
    Jag kan kolla och köpa om jag har pengar kvar . Maxpris på vad du kan betala för den?
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
    Men gud va gullig du är! vad tror du dom kostar där? kanske 300, det är typ halva priset. Vad tror du? Sen klart så ska du ha lite för det isf! Jag kan sätta över pengar till dig innan om du vill? Så kan du bara föra tillbaka om du inte hittar eller det är för dyrt eller så.. Vore supersnällt
  • hzl

tjo! Jag har hittat en röd lurv för 249 stlk 80 om nån är intresserad så kan jag ge er adressen. tyckte det var så bra pris väl?

• hzl

smultron, står det inget på lappen? om namn menar jag

• hzl
    Smultronhjärta skrev 2010-06-11 10:27:22 följande:
    Jo men det är ju sällan vad man kallar printetDrömmer
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    jaha.. trodde det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17