• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-04-21 08:49:50 följande:
    Om du menar det som är i vårt sovrum så är det IKEAs nya, superfint tycker jag!
    ja verkligen!
  • hzl
    hzl skrev 2010-04-21 07:55:44 följande:
    hej i tråden!Folk som bor i gbg med omnejd. Vill tipsa om att fina frön har mingelkväll onsdagen den 29 april. Mellan 17-20 kan man droppa in när som. Solhatt släpp med finafröns egna design. Unika, färgglada, o underbara!Samt 20% på hela sortimentet
    onsdagen den 28.de april ska det var!
  • hzl

e det småfolkspsykos nu?
    Jag älskade hoodien med stjärnärmar o lowrider tryck

• hzl

fan vad jag älskar den gröna kikkid "solkepsen"!! Min kompis köpte den så jag kunde inte köpa den... (Vet ej märke men köpte en as söt vit med småblommor i rött, liten skärm o horn!)
    Har nu fått leverans från zillstar! Mmmmumma

• hzl
    hzl skrev 2010-04-22 16:24:55 följande:
    fan vad jag älskar den gröna kikkid "solkepsen"!! Min kompis köpte den så jag kunde inte köpa den... (Vet ej märke men köpte en as söt vit med småblommor i rött, liten skärm o horn!)Har nu fått leverans från zillstar! Mmmmumma
    Den gröna just upplagda i bt. för att förtydliga
  • hzl

nån som vet med uvdräkter.. Går man upp i stlk på alla eller gäller det främst katvigs?
    Ska köpa en esl nu. 76cm o 9500g, drar 80/86 ska jag ta en 92? Eller tom 98?? Eller en 86(86 är ffde lite stort i vanliga plagg)
    Tacksam för hjälp

• hzl
    melizza skrev 2010-04-23 14:46:33 följande:
    Bildtråden
    Jo, jag vet inte om folk redan har svarat. men definitivt att du ska ha leggings o prästkrage! Dom andra är för sommriga
  • hzl

men kommer inte stackarn frysa i kortärmat?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17