Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-06-21 17:55:30 följande:
    Ja vi kommer Solig Ska vi ses utanför eller där inne? Hur dags kommer ni vara där?

Jag har ett åkpass som jag fick gratis som bonus på kreditkortet...funderar på vem det lönar sig J att sätta det på?? Maia eller sambon
    Jag kommer inte åka så mycket, möjligtvis någon med Maia. Men några är väl gratis för medföljande vuxen??
    Åhhh vad kul! Ja vi kan väll ses utanför? Vi kan komma när som. Tar nog bara 20 minuter att köra dit från mina föräldrar. Vilken tid passar er? Åkband har jag inte funderat på än. Men känner jag mina barn så kommer de att vilja åka massa. Men får fundera vidare senare på det tror jag.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-06-21 18:12:59 följande:
    Tack!
    Ja det är me&i. Fick hem de häromdagen och kan inte sluta undra varför jag inte köpt de innan. Så himla coola!
    ja  de var verkligen gör fina! Borde ha till x också.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-06-21 18:15:33 följande:
    Det tar bara en halvtimma för oss dit. Så ska vi vara där till öppning då?
    Jag tror att Maia får åkbandet men vi andra skippar...lär ju vara mest hon som åker. Om Felipe vill åka så är det nog bättre han tar det en annan dag med sina syskon istället...
    Ja Anton skall också ha åkband. Får kanske sambon med ha då han måste åka med De två andra vet jag inte.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-21 18:40:03 följande:
    Ella fick ett åkband när vi var på liseberg och åkte lätt upp de pengarna om man hade räknat om det till vad biljetterna hade kostat
    Ja det tror jag hon tillochmed gjorde förra året. Så är det inte supermycket folk så skall nog alla tre barnen ha åkband.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-21 18:45:38 följande:
    Liljan: Hon är ju för go Maia, vilka poser

Ronya: Jag älskar Emilios frissa, såååå söt han är!

Smilla: Härligt med glass i värmen, och finaste småfolktröjan
    Ja det var väldigt gott. Sambon fick massa ben&jerry glassar i födelsedags present. Jag gillar det men han tyckte kanske att det var en liten lustig 30-års present eftersom han inte äter några onyttigheter. (Det var inte av mig).
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2010-06-21 18:50:26 följande:
    Det finns det tyvärr inte.. Vi var där i helgen. Milo fick ett åkband och sambon med. Ett åkband kostar 295 och kuponger kostar 250 kr för 15 stycken. Dom flesta barnkaruseller kostar bara en kupong, men den nya lilla bergodalbanan kostar 2 kuponger och den åkte Milo 2 rundor. Han tjänade lätt in sitt åkband!
    Det blir dyrt med tre barn
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-06-21 19:13:16 följande:
    När var det Lucky little me skulle börja sin rea?
    Söndag kl 00.01

Fina bilder i bt! Ser ut som om ni har haft det riktigt roligt!
  • SmillaMilla
    ChokladMoshin skrev 2010-06-21 19:48:00 följande:
    Gokväll i tråden!!
    Har setat som en zombie hela dagen.
    På förmiddagen var jag hos min före detta barnmorska för att sätta in spiral.
    Men det gick inte så himla bra då det visade sig att jag var gravid i v.19
    Är fortf. i chocktillstånd. Ursäkta OT..... Skäms
    Åhhhhhh Wow. Grattis!
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2010-06-21 21:43:17 följande:

Fick ett sånt sjukt ha-begär efter Katvigs lila/vit velourdress innan, nån som sett den nånstans?? Rea helst, såklart...

Babyshop!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17