Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God kväll!

Kom nyss in efter en hel dag ute, barnen har badat, äntligen sommar!!! Fotboll på tv så jag hamna här.

Råssa bubblan: Söööötis bubblis i bt! Hon är ju bara så söt i långt hår. Snygg mössa också

Busbellan: Gahhh nu blir det ju ännu svårare att välja klänning tills i morgon. Flowerfield är ju verkligen super läcker.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-24 21:53:17 följande:
    Ja, den är sååå fin, men nu har jag gjort mitt val, tror inte jag hinner tvätta den tills imorgon, eler kanske vi ska ju inte iväg förren 14-tiden Drömmer
    Så det blir prästkragar i morgon? Vad har du till dem?
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-24 21:52:34 följande:
    Ja visst e hon fin i långt hår Solig Hon såg så mycket äldre ut.. Längtar efter en liten tofs eller två
    Ja hon såg jätte stor ut. Men hon är ju så klart också söt i sitt korta. Men förstår vad du menar med tofsar.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-24 22:07:51 följande:
    Ja, jag tror det. Beror lite på vädret vad det blir till, kunde ju blir lite molningt imorgon tydligen.
    Blir det inte jättevarmt så blir det regnbågsleggings som då är hellånga. Blir det varmt så blir det nog korta cerisa leggings.
    vad har du till den klänningen om Svea ska ha den?
    Ja men det är ju så svårt, vet inte riktigt vad hon har som passar. Vita kanske. Ministars kanske inte passar? Annars skulle jag vilja ha dem eftersom hon skall ha de skorna. Men vilken regnbåge har du? Passar alltså den nya regnbågen?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-24 22:15:43 följande:
    Den nya regnbågen är jättefin till, så ministars skulle säkert också funka för det är ju samma färger i dem
    Men åhhh hur har jag kunnat missa den kombon. Det ar ju urläckert ihop. Fast flowerfield med lila stars är ju också fint.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-24 22:18:54 följande:
    ja, inte lätt att välja när det finns så mycket fint i garderoben
    Hihi nä det är ju inte så lätt Tack för bilden!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-24 22:24:50 följande:
    Menar du prästkrageleggingsen också?
    I så fall tycker jag det blir för mycket, höll precis ihop leggingsen och klänningen och tycker nog det är finare med nåt som bryter av nertill
    ja precis, det kanske blir snyggare med något annat. Tror jag skall låta dottern välja i morgon
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-24 22:30:17 följande:
    Fy på dig Smilla, nu har du ställt till det ännu mer för mig

Var och kollade lite matchningar och ministarsen är ju OCKSÅ jättefina till, hmm ett plagg till att vela melllan alltså
    ha ha det låter ju bra

Nä nu blir det sängen! Du får fota Ella sedan i ditt val. KAnske de ser lika dana ut i morgon

Flad midsommar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17