Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Stormis skrev 2010-12-06 19:24:52 följande:
    Karla signerade en Katvigtröja med precis en sån penna och jag trodde att det var kört, men det gick bort i lååång blötläggning med pulver-Vanish. Minns inte hur länge eller hur mkt, men jag tog i, tänkte att jag inte hade nåt att förkora och det gick bort!
    Är det sant? Har iofs inte pulver-Vanish men testar att lägga i låååång blöt med gel istället. *hoppas*
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2010-12-06 20:23:03 följande:
    Jag skickar lite pulver i ett kuvert - tror du vi kommer med på nyheterna då?! Drömmer
    *hoppas du får ren tröjan*
    Haha...ja du, kan se rubrikerna
    Stormis skrev 2010-12-06 20:46:39 följande:
    Japp, håller tummarna för er!
    PS Beställde i.d. från ebay nu, håller tummarna där med. Hon verkade supergullig.
    Smultronhjärta skrev 2010-12-06 20:28:41 följande:
    Oj hoppsan då..Enligt Max så är han och jag gullegrisar och de två andra i familjen knasbollar..Mycket är just nu knasigt och fånigt i Max värld
    Men han älskar bara pappa när han inte är taggig dvs orakad..Mamma älskar han jämt eftersom hon bara är taggig på benen
    Oh la la la
    Håller tummarna! Berätta hur det gick sen.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-12-06 21:43:00 följande:
    Godkväll flickor!

Hur är småfolks väpnarluvor i storlek? Är dom bra? Undrar om Lia kan ha en i 86/92... Hon är väl va 44 runt huvudet. Molos pussel i storlek 1 är för liten
    God kväll!

Har inte heller ngn aning tyvärr...
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-12-06 22:06:31 följande:
    har en ny stl 2 här lr ja M ;) i det trycket.... som antagligen kommer få åka till fb gruppen;)

h'äääj häääj förresten...
    hittas det på här inne?!?
    God kväll!

Jag spanar runt lite i webbutikerna.
    Stormis skrev 2010-12-06 22:07:05 följande:
    Typ över natten max . Längre hade jag inte i den.
    OK.
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-12-06 22:14:06 följande:
    ja det e ju aldrig fel..... fick avi från zillstar så det bli till å hämta ut imorn =).. en overall till melina å en lurv t maxen =).. få bli jlklapp t maxen ..hittade villervallas svart röd randiga till såååååååååååååååå snyggt kan ja säga....
    det e den röd/svarta lurven :)....

hhmmmm tycker min donna kan slå igen sina gluggar nu =/......dags å nana =P
    Låter som fina grejer

Ja, nu känns det som sovdags för de små

OT- hur är Kik Kid i storlek?
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-12-06 22:32:39 följande:
    jo .. titta i BT nu så får du se hur trött hon ser ut =P

ska ta upp en kik kid klänning i stö 68 till melina imorn tänkte ja ....en röd typ/ plych omlott som legat å grott i växa lådan ett tag :P
    Hon ser ju VÄLDIGT trött ut sötlöken
  • Duntoffla
    h80 skrev 2010-12-07 07:24:18 följande:
    Godmorgon
    Var det inte nån som var sugen på kikkids röda fleeceoverall? Den finns i smallkids lucka idag
    Den kikade jag på igår. Ser fin ut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17