Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God kväll!

Smultron- Fy vad hemskt! Livet är verkligen bara till låns

Stormis- Tack! För att du tänkte det jag redan dissat (i tron att det var tvärkört)... ang fläckarna. I löööve Vanish (fast det visste jag ju redan) La brallorna (såg sen att han så klart kluddat på fina gamla Katvigvelourbrallsen också) och jackan i blöt med gelen efter att jag gnuggat på fläckarna. Tvättade dem idag och det är några så plumpar på brallorna men strecken på dem och på jackan är borta. Vanish rular!

• Duntoffla
    Preggi skrev 2010-12-08 14:37:50 följande:
    Hej,
    Vad har du shoppat för kul?
    Hej hej

Det blev en Katvig suit i grön/grön och en mössa i samma färg.

www.lillabebben.se/ListProducts.aspx

Mailade dem nu och tydligen verkar det som om när man väljer bet.sätt BG så går inte orderbekräftelsen iväg men sakerna fanns bokade tack och lov.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-12-08 14:51:56 följande:
    Ah, bra att det fixade sig! Jag har fått mail om att min är skickad dessutom
    Ah, snabbt jobbat. min tar nog ett par dagar då jag betalade idag vid BG.
    Preggi skrev 2010-12-08 14:59:37 följande:
    Den är så himla fin den grön/gröna Önskar jag hade en liten att shoppa suits till.. Finns så mkt fint nu ju..
    Ja, om den är som den gamla gröngröna så är den fin. Ser fin ut i alla fall och Lea passar i färg. Visst finns det mer att välja på med en liten hemma. Har du inget syskonbarn eller kompis barn att shoppa till?
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-12-08 15:05:54 följande:
    Det finns inga småbarn just nu tyvärr. Inga syskonbarn heller än så länge men när det väl kommer kan det ju bli många på en gång. F har ju 4 systrar..
    Tror att det är bäst att vi skaffar en egen Drömmer
    Ja, det är nog lika bra det
  • Duntoffla

God kväll!

Shoppar ni något? Jag väntar lite paket från Funkybaby, Lilla Bebben och Barnlyan. Hoppas att det kommer imorgon.

OT (som vanligt...) Är det någon som har problem med hotmail eller strular det bara hos mig?

• Duntoffla
    lillronya skrev 2010-12-09 22:01:13 följande:

Godkväll!

Jag ligger lågt med shoppingen.

Fick hem en fin molojacka igår, äntligen. Den var ju hos en annan kund och vände först.

Jaså, vad gjorde den där? Vilken jacka blev det? Jag fick hem mololurv overallen igår och jag vet inte riktigt vad jag tycker om den rosa nyansen. Skum färg....Obestämd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17