• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-09-18 20:44:35 följande:
    Medan jag väntar på att auktionerna ska bli klara så börjar jag nu ladda nästa prolist.

Pusselbody..vågar man köra 1kr på den? och visst är den unisex..eller?
    kan man ladda nästa samtidigt som den laddar upp på t?
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-09-18 20:55:10 följande:
    Visst är velourklänningarna finare än bomullsklänningarna? Katvig menar jag..
    Fick nu lite ångest om jag har lagt ut "fel" på T..intalar min själv att det är onödigt att ha både och i samma färg och storlekDrömmer
    velour är finare
  • h80

Camilla: fina bilder o söt tjej :) sitter hon själv?

hur var det nu, ni med småtjejer, vilken storlek köpte ni på kik kid klänningen o finns den kvar nånstans?

• h80
    CamillaJ skrev 2010-09-18 22:59:22 följande:
    Ja, hon har precis lärt sej i korta stunder =)) Så det är på god väg!
    Jag köpte iaf 80 i min, Tuva 8,2kg 67cm .
    Den sitter perfekt nu om man säger.. blir inte super lång användningstid
    duktigt Glad hur gammal är hon?
    min tjej var 61cm o 6.0kg på 4-månaders (för snart en månad sen) då borde ju 80 funka. Vet du om den finns kvar i nån webbshop?
  • h80
    Tjollabolla skrev 2010-09-19 08:46:34 följande:
    Den mailade jag henne om igår, då sa hon att det var så många intreserade så hon skulle ha budgivning. Hallå liksom, hon kan ju bjuda upp det hur hon vill då!

Godmorgon i tråden!
    god morgon

meeen så kan man ju inte göra......nästan sugen på att maila jag med o sen fråga hur hon har tänkt göra
  • h80
    Saraia skrev 2010-09-19 10:31:05 följande:
    måste bara fråga en OT fråga t er som lägger ut kläder i köp/sälg på FB: om jag lägger ut ett plagg där ser alla mina vänner på FB att jag gjort det då?
    inte om du lägger det på den stängda sidan
  • h80
    Saraia skrev 2010-09-19 10:36:55 följande:
    aha, jag tar bort inlägget fr min logg men det finns kvar inne på köp/sälj ändå! Ok då vet jag! tack!
    fast för mig o flera andra så syns kommentarerna hos vännerna även om man tar bort det från sin logg
  • h80
    Saraia skrev 2010-09-19 10:43:54 följande:
    ok! men hur lägger man på den stängda sidan?
    inboxat dig
  • h80

Jag mailade o frågade om småfolksoverallen fanns kvar (den på blocket) o jag fick svar at jag kunde få den för 800kr (inget om budgivning)

• h80
    h80 skrev 2010-09-19 11:31:25 följande:

Jag mailade o frågade om småfolksoverallen fanns kvar (den på blocket) o jag fick svar at jag kunde få den för 800kr (inget om budgivning)

hon skriver att eftersom den var så dyr så undrar hon om jag kan tänka mig att köpa den för 800
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17