• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mawe123 skrev 2010-09-19 11:34:28 följande:
    Jag fick precis samma svar
    undra vad hon säger om vi båda svara att vi vill ha den för det
  • h80
    Mawe123 skrev 2010-09-19 12:05:30 följande:
    Precis.. undrar om hon ens fått bud på 750..
    mmm, eller så har alla budgivare hoppat av
  • h80
    ängeln83 skrev 2010-09-19 13:01:51 följande:
    Naeh, det jag tänkte på finns fortfarande kvar
    så bra, trodde du funderade på katvigklänningen :)
  • h80
    Rynkar på näsan min lila kik kid klänning saknar det lilla märket (röda med stjärnan) det var ju det som gjorde att den var så fin till röda tights. mailade o frågade om jag fick reklamera, men egentligen inte, de kunde dock göra ett undantag. men då kostar ju frakt + att jag inte får någon ny. Hur hade ni gjort? den är ju så fin
  • h80
    Lalalong skrev 2010-09-19 18:11:22 följande:
    Men vaddå inte reklamera?? Det är väl självklart att du ska få reklamera och det borde verkligen vara fraktfritt, det är ju fel på den. Vilken butik handlade du den i? Jag hade nog försökt kontakta Kik-kid direkt och kollat hur det funkar med reklamationer. Kanske får du reklamera direkt dit, eller att det kan lösa sig med butiken.
    Jag hade inte velat ha den om utan stjärnan, inte för att stjärnan eller märket är så viktigt, men för att det faktiskt är en felaktig produkt. Hade jag velat behålla den ändå hade jag försökt få kompensation i form av rabatt på köpet.
    den är köpt på matador, men de sa att de skulle göra ett undantag o att jag fick skicka tillbaka den o få tillbaka pengarna (men att det egentligen inte var en sak som gick att reklamera)
  • h80
    ÖNadja skrev 2010-09-19 22:07:33 följande:
    God kväll i tråden!

Här är ja inte mycket aktiv längre, fullt upp nu med två små troll och en hus att renovera. Men ja skulle behöva era åsikter!

Elvis är nu 3 år och lilla Ella 5 månader, vi kommer ju att va ute mycket i höst även i regn och blåst, och ja har nu börja fundera på en skaloverall till Ella, fram tills vinteroverallen ska på.

Hur har ni andra gjort som har två eller fler barn, hade era minstingar en regnoverall eller var dom bara i vagnen?

storlek och märke ja har tänkt är po.p 68. Hon är nu ca 66 cm och väger ca 7,5 kg.

Till vintern tänkte ja en reima i 74, men är rädd att de blir sjukt stort. Jag har aldrig upplevt reima som stor i storlek, men alla på tradera verkar göra det...  Obestämd
    Hej!

Jag har en 5 månaders o en 2-åring. Till lillan har jag fleeceoveraller nu i höst, alldeles för stelt med en skaloverall till en sån liten tycker jag. Hon är ju dessutom i vagnen när vi är ute. Jag har inte köpt någon vinteroverall till henne utan tänkte använda fleeceoverall + skaloverall i vinter. Vi bor i skåne så här blir ju (förhoppningsvis) inte så kallt.
  • h80
    anette 81 skrev 2010-09-20 12:57:50 följande:
    92 eller 98 i nova star jeansen till en tjej som är ca 91cm?
    min tjej på 88cm har 86, så jag skulle säga 92
  • h80

ååhh fick finifn post idag. gemstonesbodyn (är den stor i storleken?) o bobux-stövlarna. Tyckte de såg fina ut på bild, men de är ju helt underbara Glad

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17