Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2010-09-30 22:24:15 följande:
    BILD eller BILDER
    Kristyr skrev 2010-09-30 22:24:54 följande:
    KORT KORT KORT!

De kommer imorgon för jag har varit uppe sen 02.30 så jag ska dricka en liten cognac för min frusna kropp och sova som en stock! Småfolk var kanonbra i år- nya lokalen får 5 av 5 äpplen
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-10-01 06:48:42 följande:
    åhh låter inget vidare...fick ni köa länge?
    Japp- några timmar i ett kallt Danmark men jag tror att min förkylning hoppade på mig från min bilkamratDrömmer

Nu ska jag snart köra dagisracet..sen ska jag fota alla högar
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2010-10-01 09:15:33 följande:
    Den trodde jag med var flodhästar först, sedan såg jag att det var TJOOOOOCKA katter

Du har verkligen hittat så mycket fint till alla, var det bra utbud eller var ni grymma på att roffa åt er såg att någon hade gnällt på FB Drömmer danskar...
    Vart står det? Det vore ju inte såå konstigt med tanke på att de stod i en ring runt omkring och hökade
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2010-10-01 09:34:58 följande:
    Såg igår under Småfolks inlägg där dom tipsade om parkering vid salgen, var någon som hade nämnt att det var några som fyllde upp säckar och sedan satt och rensade måste ju vara ni som hon syftade på
    Hon som har skrivit om det känner jag igen-hon satt jämte mig i en halvtimme och väntade på vad jag skulle rensa ut
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-10-01 09:58:18 följande:
    SMULTRON gissar jag på hon gillar ju inte danskorna särskilt mycket Demon Haha...nä det stod ju inte hur det hade hänt...
    Cool
    Mamma till Simon skrev 2010-10-01 10:22:14 följande:
    smultron förstår att danskorna är sura du har ju shoppat massor av fint, jackan var ju helt underbar{#emotions_dlg.flower}
    JsN skrev 2010-10-01 10:27:15 följande:
    JAg tror smultron borpade enda jackan som fanns. Och vilket pris! Du vet var den kan flytta om den inte passar...
    Finfin den där jackanTungan ute
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-01 10:31:14 följande:
    Är det en badrock jag ser i Leias hög??Glad
    Japp- 86/92
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-10-01 10:53:59 följande:
    Stort tack Smultron för all fin shopping! Jag är jättenöjd!

Har ni i vanlig ordning skämt ut er?
    Det var ont om långärmat i mindre storlekar så jag tog 74/80 och 80 på klänningarna.
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-01 10:57:43 följande:
    Helt perfa! Vi pratade häromdagen om att vi behövde en till Leia också, har en ful blå med pirater på till E som han älskar. Är såååå nöjd! Superfina klänningar också juGlad
    Jaaa- jag skulle köpa den till Lova först men mina pengar tog slut och jag kunde inte lämna kvar den fina till hökarna Om jag är en hamster så är de banne mig hökar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17