Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

JsN skrev 2010-10-01 11:07:32 följande:
    *köpte bara presentväskor* (trots att jag ÄLSKAR min isbjörnsväska som används dagligen och tom gått sönder, men jag skulle inte ha fler väskor)
    Jaa och du är så disciplinerad i ditt shoppande att jag blir avundsjuk..Själv kom jag hem heelt barskrapad på danska kosingar ju..och hade då dessutom lånat 400 och fått 2 kr av dig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Madeleine skrev 2010-10-01 11:13:53 följande:
    :( Här ligger hela familjen avdeckade i virus. Det blev ingen salg. Jag skulle vara evigt tacksam om någon kunde köpa till mig. Jag älskar Molos deer, dollhouse, baboshka tryck. Byxor, bodys klänningar, stl 68 till lillfisen och 98 till stora tjejen. Förstår att man helst inte shoppar för någon annan men jag räcker ut min hand....kram
    ...och Molo är nog om en månad ungefär så då är ni nog friska och krya så att du själv kan få uppleva detta nöje! Krya på sig
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-01 11:26:20 följande:
    Är jag skyldig något mer måntro? Tänkte om du lånade för att kunna köpa allt mitt fint Glad
    Nope- jag håller alltid mitt och mina buds pengar skilda åt för att inte röra ihop det..Jag ska kolla över alla mina papper en gång till senare när jag har motat migränvarningen..Det är isf snarare så att du ska ha 50kr eller liknande tillbaka
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-01 15:32:23 följande:
    Oki... brukar den var i början av nov?

kristyr och duntoffla ska ju inte dit nu till hösten tyvärr så jag vettesjutton hur jag ska ta mig dit isf
    Mammastök kanske ska dit? Det brukar alltid finnas folk norröver som säkerligen skulle haka på om det bara finns någon som styr upp det
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-10-01 19:15:42 följande:
    Men om du är dålig redan idag så vet jag inte om jag behöver ta på mig ansvaret som smittkälla? *hoppas inte* Håller alla tumamr och tår för att du ska tillfriskna snabbt!
    Nej nej-det går så mkt förkylningar överallt nu så det är det säkert inte...Kanske är det en hamster(läs danska)som har kastat basilusker på mig som hämnd
    Tack
    lillronya skrev 2010-10-01 19:16:43 följande:

Åh din stackare!

Hoppas du blir bra igen snart.

Kram

Tack och kramKyss
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-10-01 21:14:41 följande:
    Tycker reklam är bra. Då kan man gå på toa och fl:a lite.
    Fast kanske inte samtidigt.

Vad sålde du för vagn?
    Jag är frestad att sälja vår tvillingvagn  inför molosalgen.
    En Mutsysulky..som jag hade glömt att jag lagt ut på Blocket Tror att jag behöver ha en P&T Smart nuDrömmer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17