Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-06-25 11:14:32 följande:
    Hjärta Glad midsommar allihop Hjärta

Nu har vi varit och plockat blommor till kransen
    Jag gjorde nyss en krans. Valet av molo klänning blev väldigt enkelt sedan. Prästkragar, måste ju matcha kransen ju
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-25 22:29:39 följande:
    Gokväll
    hemma igen och fullproppad med god mat
    Hej!

Fina bilder i bt. Jag o sambon (som också råkade se bilderna) skrattade gott. Svea hade precis samma kläder som Ella i dag. Fast vi hade det riktigt varmt hela dagen, men sedan på kvällen valde hon själv ministarsen till.

Skall se om jag får in lite bilder.
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-06-26 18:29:27 följande:
    tro alla e i solen
    jag slappar vid datorn.. tvättar, bet räkningar, kollar fb o t, o lite resor.. ja..
    slappar!!! gött...
    Härligt. Ja här lägger vi ungar så passar på att sitta vid datorn undertiden de somnar.
  • SmillaMilla

Alltså tjejer, nu är jag väldigt ot.

Men någon som vet hur man kan hitta gamla vänner? Hade en underbar vän under min gymnasietid som jag gärna vill ha tag i igen. Men hon är numera gift och alltså bytt efternamn. finns inte på facebook elle stayfriends. Går det att hitta henne när jag inte har hennes nya efternamn? eller är det helt kört?

• SmillaMilla
    Helle skrev 2010-06-26 22:08:16 följande:
    Om du vet personnumret så kan du söka hos skatteverket (man kanske måste gå dit) om hon inte har skyddad identitet.

Här packar vi för fultl Snart bär det av på semester ett par veckor Solig 
    Nej, har det tyvärr inte

Trevligt med semester. Ha det underbart!
  • SmillaMilla
    ChokladMoshin skrev 2010-06-26 22:15:10 följande:
    Inga andra gemensamma vänner då som du kan söka på och se om dom har henne i sin vänlista?
    Letar för fullt. Men inget napp än
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-06-26 22:53:28 följande:
    testa på ratsit.se

skriv in lite uppgifter å se om du får ngt napp.....

hejhej förresten =).. är hemm nu efter en heldag med mina fina syskon..... kosta spa and art hotel var vi på.. bad å spabehnadling , lite shopping=P, drink i baren =P (alkoholfritt då va ) sen bio kommisarie späck....
    kan säga att jag ä ha träningsvärk i magen imorgon... så mkt som jag har skrattat idag var evigheter sen jag gjorde.....
    Tack! Hittade henne där, men om man vill få reda på vem personen är gift med så måste man logga in. Vet du hur det funkar?
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-06-26 23:09:17 följande:
    kan du inte anvönda dej av de uppgifterna du har nu för att söka vidare i andra sökmotorer typ eniro lr så?? så d kan få fram mer info... hmm annars så måte man bli medle =S.. eller ring skatteverket med dem uppgiferna du har=)...
    lillronya skrev 2010-06-26 22:57:59 följande:
    Typiskt då! Tack för att du kollade.
    säger till om ja hittar är ja e där nästa gång...
    Tack!

Men nu har jag nog hittat henne på fb trots allt. HURRA!!!!
  • SmillaMilla
    ChokladMoshin skrev 2010-06-27 00:01:02 följande:
    Nån mer som väntar på LLm´s rea?
    ha ha ja man sitter ju inte ensam där
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17