Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2011-02-03 14:11:33 följande:
    Mitt i prick - beställer direkt!!!
    jag beställde tretorns regndräkt med fleece i  till maxen =) lite liten i stl så hans 104 är perfekt till han =)
    tycker nog dock att det är lite tunnare än abekos som vi haft tidigare. men dock tillräckligt varm vid blaskdagar=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2011-02-04 13:19:24 följande:
    Håller med.
    Har bara lagt ut en gång men det gick så dåligt så jag har inte orkat prova igen, men hittar mycket kul jag handlar.
    Handlar dock bara av persiner jag känner igen eller får en bra feeling för
    Mamma till Simon skrev 2011-02-04 13:13:05 följande:
    vi ber vikkan slänga ut dem Flört
    va bra att du fick en felling för mej ;) hihihi..........
    Everlonn skrev 2011-02-04 13:24:05 följande:
    Schhh jag har inte hunnit prata med maken ännuDrömmer 
    åhh ännu fler som kommer.....=/
    snyft max  har 39 graders feber , dagis ringde nu så ska ta på mej kläder å åka å hämta han =(...........

GAH att det aldrig kan gå lätt.......hoppas att han piggnar på sig illa kvickt men annars e vi strandsatta här då maken e i sthlm å kommer inte förrens sön kväll=(...
  • Greksmurfen

här ha med varit/ÄR fult ös....... melina är aaaaaaaaarg å kinkig.....så skönt  å få avlastningen....man märker hur skönt det är att ha maken hemma.....just nu e han ju i sthlm...så ja här e en sliten mamma:P

• Greksmurfen
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-06 10:17:10 följande:
    Jag har inte hört ett ord från dom men när jag begav mej hemmåt strax efter 22 var nästan alla ungar deckade... Smultron och Stormis hade med sej sisådär 5 flaskor vin och ett antal cider, Everlonn bidrog med Hotshot på riktigt vis med sprutgrädde och allt så det blev säkert en livad natt
    vid kl 08.00 så var det upp å vara alert ......då fic kinte vinjägarna sova mer ;)

oturligt nog fick max magsjukan på morgonen så vi fick vackert bege oss he...som tur va så sov båda småttingarna på hemvägen ........

fyyyyyyyy vad jag hatar magsjukan...........bara inte ngn annan blir smittad nu...
    spriten e iaf framtagen....
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2011-02-06 17:54:52 följande:
    Och tack alla ni andra oxå - kul att träffas live!
    Synd att ni fick åka hem Greksmurfen, hoppas ni slipper magsjukan...
    ja maxen ha kräksjukan det e säkert...han ha inte fått behålla ngt i magen:(......just nu e han bara trött=( å bara ligger i sängen...inte mga knop där=/...................gah det är nu man vill vara två pers=(
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 18:31:01 följande:
    jadå..vi kelade..Han tyckte att vi skulle kela jäkligt nära, så pass att han hoppade upp på mig när jag låg i sängen och S L I C K A D E upp mig i hela ansiktet Fick ju råpanik
    ja du gav mej å malou ett skratt på ovanvåningen iaf =P
    lillronya skrev 2011-02-06 18:29:28 följande:
    MAssa kramar till er. Så synd att ni var tvugna att åka hem.
    ja vilken otur man kan ha=/..... fick reda på att svärföräldrarna kör hem maken från kalmar ikväll tack å lov..........
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 18:35:02 följande:
    åh stackars liten! Gick hemresan bra?
    jo både max å melina sov störredelen. men i stort ssett så fort vi kommit hem så var dettotalbyte för maxen =/...
    bläääääää har fått nog av kräk å bajs nu =P...maken har å ta igen nu

fick i han en piggelin nu som syrran varit å handlat åt mej hon lämnade den utanför dörren å tog nga meters avstånd 
    alla hatar kräkisen kan man lugnt påstå
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2011-02-06 18:48:34 följande:
    han var inte såååå sugen att åka hem..
    HAHAHnä vet det....det enda han har sagt är att får vi hem kräksjukan så tar han semester... ja e ju typ immun lr ja har aldrig haft att... men han blev ordentligt magsjuk sist maxen drog hem att ;)
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2011-02-06 20:20:46 följande:
    han ville nog eg stanna i kalmar övar natten..

Hoppas att alla klarar sig.. och att stackars lilla M verkligen klarar sig.. stackars pluttan.
    hah jo det vile han säkert..;) han hann ju inte till tåget MEN hans föräldrar e snälla nog att köra hem han.... nu känns det dock rätt lugnt , men det kan ju vända snabbt å på natten å byta sängkläder å allt =/ nja känns skönt å vara två då=)....
    så snart få ja palla mej upp å städa undan det värsta......
    inte för att ja har ngn ork till det precis=/.... e trött å vill sova=P.
  • Greksmurfen

godagens.. här har ja nu åkt på magsjuka nvad det verkar som Kräks...mår grymt illa å magen e upp å ner =/...fyyyyy för detta.....
    blir å leva på proviva idag=P...........

lillronya nga magsjukefall?

• Greksmurfen

gokväller från en ynklig greksmurf =P!
    trodde på allvar ja åkt på magsjukan MEn det var typ ngt virus säkert. mådde sjukt illa igår å allt har bara snurrat=/.... så har i stort sätt legat o sovit i 2 dygn mer eler mindre haha ;)
    nu så är ja bara lite yr =) så det känns lite bättre=)
    så vad shoppas=P.....hmm behöver fota å lägga ut mer MEN ja orkar inget=P

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17