OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-10 12:24:13 följande:
Oops!
Men hon verkar bli lång våran lilltjej, bredden lär hon inte fylla ut storlek 68 dock.
Skulle hon kräva mindre storlek så känns det som att 62 är lättare att få tag på ju längre fram emot sommaren vi kommer så då kan jag ju shoppa då isåfall.
Vi använder ju 56 i kläder här ännu, 62 är galet för stort på vissa plagg så det kanske blir lite av båda storlekarna.

jo det e sant;).......tar mej nog ner å ordnar din suit imorn=)...lite snurrig i bollen fortfarande;) så vill inte sätta mej å köra bil=/
Duntoffla skrev 2011-02-10 12:25:45 följande:
Jag tror jag ska köpa den och glass T-shirten. Resten får bli på Tradera eller något.
OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-10 12:19:44 följande:
Hon blir en månad idag, lillhjärtat.

Och hon har växt 5 cm sedan hon föddes.
Men då kan jag shoppa på mig lite 68 då, sommarsuits och sådant borde inte bli för korta i grenen, hon borde ju rimligen stanna av lite med sitt växtspurtande.

Grattis på månadsdagen! Hmm...ja och så säger Grekis att hon ska ha 68.
Nu blir jag ju osäker men det är ju 4 månader kvar så jag tycker det borde funka. Jag har köpa sommarsuits utan ben i 86 till Lea. Kanske egentligen för stort men jag vill inte ha dem korta i grenen
har ju en småfolkis som maxen hade i stl 68 som jag hoppas att melina ska kunna ha juh =P maxen har en likadan som ja SKA få på han hahaha... den ja köpte av dej lee sist=)
men tror att det kommer lbi stl 74 mestadels men nga 68:or med iochmed att lillis är liten av sig..hon blir 1år i juli=)