Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2011-02-08 11:25:54 följande:
    billigare än vad?
    haha jag såg precis att priset inte stod med i den länken, kostar 299 på den sidan
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-02-08 11:24:19 följande:
    Åh fy din stackare! Inte kul att själv må illa när man måste ta hand om sjuka barn. Krya på dig!
    Mamma till Simon skrev 2011-02-08 11:18:25 följande:
    Gick strömmen för alla nu eller
    Sov/lunchdags  

Lea ligger ute i vagnen och hostar. Är nästintill omöjligt att få henne att sova i spjälsängen på dagarna. Noel var likadan. Nog för att frisk luft är bra men det är ju lite bökigare för en själv.

Jag borde ta tag i berget av tvätt som ska strykas/vikas. Urk! 
    Min första var vagnbarn, men han sov inne i vagnen

De andra har jag tränat från start, här sover vi i spjälsäng
  • Mamma till Simon
    ChokladMoshin skrev 2011-02-08 11:29:40 följande:
    så nice skulle det ju stå....är nog fortf. inte riktigt riktig i huvet
    fick läsa ett par gånger innan jag fattade
  • Mamma till Simon
    stökmamma skrev 2011-02-08 11:31:45 följande:
    har för mig att dom är billigare här, kan åka förbi och kolla i kväll om du vill?
    ja du får gärna kolla pris om du vill
  • Mamma till Simon
    stökmamma skrev 2011-02-08 11:40:15 följande:
    har smsat och frågat, får se om jag hinner få svar annars svänger jag förbi och kollar i kväll
    Tack {#emotions_dlg.flower}
    Duntoffla skrev 2011-02-08 11:47:05 följande:
    De kan sova både inne och ute (eller ja, när Noel sov. Han har ju slutat för ett år sen) Jag har försökt med Lea men det är trögt. Har du några bra knep? Jag tycker ju att det är bra att hon sover ute på sätt och vis men skulle vilja att bägge funkar. Ibland verkar spjälsängen strömförande dagtid
    Har nog inga bra knep direkt, ställ henne vid ett öppet fönster kanske
  • Mamma till Simon
    SmillaMilla skrev 2011-02-08 13:06:47 följande:
    TACK! Då får jag shoppa nytt. Men vad skall jag köpa? Behöver ju både byxa och jacka.
    köp Fix tycker jag, jag har alltid varit nöjd med dem iaf
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-02-08 13:07:06 följande:
    Å ljusa harem låter också snyggt!
    Ja jag måste bara ha lite cash också.
    de är snygga, stod och höll i dem i lördags men hängde så snällt tillbaka dem för här behövs också pengar

Jeanskappan kom in i webshopen igår, hade den på bevakning
    funderar bara på om M ska ha 86 eller 92 eller om vi ska ha den överhuvudtaget, kanske ser dumt och knöligt ut iom att hon inte går, för hur det än är så tycker jag att alla kläder blir så mycket snyggare när barnen går
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-02-08 13:39:54 följande:
    Har du specialskor till henne eftersom du inte kan köpa dom?

Vet hur det är i så fall, det är lika tråkigt att inte kunna köpa vilka skor man vill till pojkar tyvärr
    Men i år har jag gjort ett undantag, han får ett par hummel.
    ja ortopedskor har hon är väl egentligen inget att sura över, bara hon kan gå ordentligt men ni vet ju själva hur roligt det är när barnen är fina

Sedan får man ju bara köpa 3 par skor där/år Förvånad fattar inte riktigt hur de har tänkt när de satte den gränsen för man behöver ju ett par vinterskor, vårskor, sandaler, innesandaler och har hon även växt ur vårskorna innan hösten kommer hur gör man då!?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17